« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Podno Slavče, kraj potoka,
djetinjstvo se moje smije.
Prva ljubav tu se krije,
naše igre, maštarije.
Tu se uči, tu se radi,
slažu dvojke i petice.
Novi život tu se gradi
u školi kraj Šumetlice.
Našu školu mnogi znaju
po slavnome Ljudevitu Gaju.
Daleko se čuje ime
eko-škola Slavonije.
Hoće li sunce zauvijek sjati?
Zlatne haljine na nebu tkati?
Hoće li trava zelena biti?
Svi zdravu vodu želimo piti.
S.O.S. otvorite oči.
S.O.S. zemlja vas moli.
S.O.S. ljubavi treba.
Ona nas hrani i vodi do neba.
Hoće li vjetar donositi kišu?
Il΄ nam se tužni dani pišu?
Hoće li ljubav jača biti
da prirodu zdravu štiti?
S.O.S. otvorite oči…
Hrvatski preporoditelj, književnik, političar, zastupnik u Hrvatskom Saboru te tvorac ilirizma i vođa hrvatskog narodnog preporoda. Ljudevit Gaj rođen je 8. srpnja 1809. u Krapini. Njegova pjesma Još Hrvatska ni propala postala je hrvatska narodna preporodna budnica. Umro je 20. travnja 1872. u Zagrebu.
RODITELJI...
U ovom kutku možete pronaći mnoštvo zanimljivosti i tema koje Vam mogu pomoći u odgoju vaše djece.
Na slijedećim linkovima možete pronaći razne materijale i korisne savjete.
http://www.udrugaroditeljakpk.hr/
Listici za roditelje- sigurnost djece na Internetu.pdf
Medunarodni dan djece-OHRABRITE SVOJE DIJETE.doc
Paznja i ucenje.pdf
Polazak u skolu.pdf
Poremecaji paznje uz hiperaktivnost.pdf
Poucavanje disciplini.pdf
Sigurnije na Internetu i Filtriranje sadrzaja.pdf
Skolski neuspjeh za roditelje.pdf
Racionalna organizacija učenja i školski neuspjeh
Na početku svake školske godine, prisjetimo se:
DA SU VAŠEM DJETETU POTREBNE ODREĐENE PRETPOSTAVKE ZA NJEGOV RAD I USPJEH KAKO BI MOGAO NAPREDOVATI U SKLADU SA SVOJIM MOGUĆNOSTIMA.
TE PREDPOSTAVKE MU UPRAVO VI MOŽETE OSIGURATI!
OBITELJSKA ATMOSFERA- prisna i topla atmosfera koja djetetu daje emocionalnu sigurnos i podršku pozitivno djeluje na rad u učenje djeteta. Obiteljske nesuglasice, slaba emocionalna veza dijete – roditelj prenosi strah, nervozu, nesigurnost, bojažljivost ili agresivnost kod djeteta i utječe na njegov rad i slabi motivaciju i volju za učenjem.
Djeca nesvjesno znaju prenositi odnos prema roditelju na odnos s učiteljem. Stoga je jako bitno kako roditelji doživljavaju dijete i kako se odnose prema djetetovim potrebama.
INTERES ZA RAD DJETETA U ŠKOLI- razgovorom o svim pitanjima o školi dajemno djetetu do znanja da se o njemu brinemo, da nam ja važan ne samo njegov uspjeh već i njegovi osjećaji vezani za školu te da smo mu spremni pružiti pomoć i podršku kad je to potrebno.
SURADNJA S UČITELJEM/ RAZREDNIKOM- briga za dijete pokazuje se i stalnim kontaktom sa školom bez obzira na uspješnost djeteta, jer tako pokazujemo da nam nije cilj samo uvid u djetetove ocjene, već i ono što o našem djetetu i njegovom ponašanju i radu misli učitelj odn. učitelji.
OSIGURAVANJE PROSTORA ZA RAD- ono što je najvažnije je da dijete ima stalno mjesto za rad gdje ga neće nitko ometati.
OSIGURAVANJE PRIBORA ZA RAD – potrebno je voditi brigu o tome da dijete nosi potrebne stvari u školu, što u početku treba stalno kontrolirati dok dijete ne stekne naviku i samostalnost.
POČETAK RADA I UČENJA- nastojati da to bude približno u isto vrijeme ovisno o djetetovim obvezama kako bi se stvorila navika učenja te usvojio određeni ritam rada.
ODLAZAK I DOLAZAK IZ ŠKOLE – treba uvijek biti pravovremen, a roditelj bi trebao uvijek znati gdje i s kim se dijete nalazi.
ODLAZAK NA SPAVANJE – treba uvijek biti u probližno isto vrijeme, djeca trebaju dovoljno sna i odmora.
U SVOJIM NASTOJANJIMA NE MORATE BITI SAMI, PREUZMIMO ZAJEDNO ODGOVORNOST
JER U TOME KAKO DANAS ODGAJAMO NAŠU DJECU OVISI NAŠA I NJIHOVA BUDUĆNOST.
NE ZABORAVIMO DA JE RODITELJSKA I NAŠA NAJVEĆA ODGOVORNOST ODGAJATI IH I UČITI
ZA ŽIVOT!