„Kad smo zajedno, možemo više!“ – poručili su nam naši 'petaši'
Autor: Anita Džaja, 29. 11. 2017.
„Sa svojim sam prijateljima zajedno zakoračila u jedan novi razred s više obveza, ali još više veselja i učenja.“ Početkom studenog, u petom smo razredu proveli anketu kojom smo nastojali utvrditi kako su se, po prelasku s razredne na predmetnu nastavu, snašli naši 'petaši'. Zanimalo nas je kako se osjećaju u razrednom odjelu, koje predmete vole, a koje smatraju teškima. Pitali smo ih kada im je u razrednom odjelu najljepše, kada se ne osjećaju najbolje, što misle o učenju i radnim navikama te koja su njihova razmišljanja i prijedlozi kako bi im školski dani bili još ljepši i ugodniji. Što su nam rekli i poručili 'petaši', saznajte pod više.
Većina učenika petog razreda kaže da su se jako dobro snašli, pronašli sve učionice, upoznali nove učitelje, a dobar dio njih je stekao i nove prijatelje. Osjećaju se odlično, super, lijepo ili ugodno, u najmanju ruku dobro. Kako i ne bi kad se vole puno družiti, pričati, zabavljati i smijati. Izuzetno cijene prijateljstvo, slogu, međusobno pomaganje:
„Jedva sam čekao peti razred.“
„Osjećam se predivno i snašla sam se odmah.“
„Osjećam se prilično dobro – trebala mi je promjena…“
„U razrednom odjelu mi je najljepše kada pomažemo jedni drugima.“
„…kad smo svi složni i kad pomognemo jedni drugima zato što se lakše diše i nema problema.“
Mrze nasilje i svađu, dakle miroljubivi su te razumiju i uvažavaju pravila ponašanja primjerenog školi. Vole učiti nove i zanimljive stvari, biti uspješni, postizati dobre ocjene te biti pohvaljivani od strane učitelja:
„Volim svoje prijatelje i ne želim svađu.“
„Najljepše je kada u cijelom razredu vlada mir i blagostanje ili kada se posvađani pomire.“
„U razrednom odjelu mi je najljepše kad su drugi tiho, jer ne možemo u buci raditi.“
„U razrednom odjelu mi je najljepše kad nas učitelji pohvale, za što se osjećam ponosno.“
Ne vole provjere znanja, ispite i loše ocjene, puno pisanja u bilježnicu i zadaće. A tko ih je ikada baš i volio? Učiteljima poručuju da je najljepše učiti i ponavljati kroz igru:
„Najljepše je kad pričamo s razrednicom ili nekim drugim učiteljem/icom i kad kroz smijeh i igru učimo i ponavljamo zato jer mi je onda sve jasnije i zanimljivije.“
Imaju 'petaši' još nekoliko zanimljivih prijedloga: žele da se pred školom postave stalci za bicikle, da se nanovo oboje zidovi nekih učionica; voljeli bi imati više pametnih ploča, novih klupa i stolaca, kao i da svatko posjeduje svoj ormarić…
Za kraj, recimo samo da odgovori 'petaša' pokazuju kako su oni 'dovoljno veliki da ne budu mali, a istovremeno dovoljno mali da ne budu veliki'. I tako ima biti. Neka se ne žure odrasti, radije neka uživaju u vremenu koje provode u svojoj osnovnoj školi. Završimo s porukom jednog učenika koji kaže: „Neka ostanemo kako jesmo i sve će biti u redu!“
Pripremili: Božica Horvat i Marko Koprivnjak
„Kad smo zajedno, možemo više!“ – poručili su nam naši 'petaši'
Autor: Anita Džaja, 29. 11. 2017.
„Sa svojim sam prijateljima zajedno zakoračila u jedan novi razred s više obveza, ali još više veselja i učenja.“ Početkom studenog, u petom smo razredu proveli anketu kojom smo nastojali utvrditi kako su se, po prelasku s razredne na predmetnu nastavu, snašli naši 'petaši'. Zanimalo nas je kako se osjećaju u razrednom odjelu, koje predmete vole, a koje smatraju teškima. Pitali smo ih kada im je u razrednom odjelu najljepše, kada se ne osjećaju najbolje, što misle o učenju i radnim navikama te koja su njihova razmišljanja i prijedlozi kako bi im školski dani bili još ljepši i ugodniji. Što su nam rekli i poručili 'petaši', saznajte pod više.
Većina učenika petog razreda kaže da su se jako dobro snašli, pronašli sve učionice, upoznali nove učitelje, a dobar dio njih je stekao i nove prijatelje. Osjećaju se odlično, super, lijepo ili ugodno, u najmanju ruku dobro. Kako i ne bi kad se vole puno družiti, pričati, zabavljati i smijati. Izuzetno cijene prijateljstvo, slogu, međusobno pomaganje:
„Jedva sam čekao peti razred.“
„Osjećam se predivno i snašla sam se odmah.“
„Osjećam se prilično dobro – trebala mi je promjena…“
„U razrednom odjelu mi je najljepše kada pomažemo jedni drugima.“
„…kad smo svi složni i kad pomognemo jedni drugima zato što se lakše diše i nema problema.“
Mrze nasilje i svađu, dakle miroljubivi su te razumiju i uvažavaju pravila ponašanja primjerenog školi. Vole učiti nove i zanimljive stvari, biti uspješni, postizati dobre ocjene te biti pohvaljivani od strane učitelja:
„Volim svoje prijatelje i ne želim svađu.“
„Najljepše je kada u cijelom razredu vlada mir i blagostanje ili kada se posvađani pomire.“
„U razrednom odjelu mi je najljepše kad su drugi tiho, jer ne možemo u buci raditi.“
„U razrednom odjelu mi je najljepše kad nas učitelji pohvale, za što se osjećam ponosno.“
Ne vole provjere znanja, ispite i loše ocjene, puno pisanja u bilježnicu i zadaće. A tko ih je ikada baš i volio? Učiteljima poručuju da je najljepše učiti i ponavljati kroz igru:
„Najljepše je kad pričamo s razrednicom ili nekim drugim učiteljem/icom i kad kroz smijeh i igru učimo i ponavljamo zato jer mi je onda sve jasnije i zanimljivije.“
Imaju 'petaši' još nekoliko zanimljivih prijedloga: žele da se pred školom postave stalci za bicikle, da se nanovo oboje zidovi nekih učionica; voljeli bi imati više pametnih ploča, novih klupa i stolaca, kao i da svatko posjeduje svoj ormarić…
Za kraj, recimo samo da odgovori 'petaša' pokazuju kako su oni 'dovoljno veliki da ne budu mali, a istovremeno dovoljno mali da ne budu veliki'. I tako ima biti. Neka se ne žure odrasti, radije neka uživaju u vremenu koje provode u svojoj osnovnoj školi. Završimo s porukom jednog učenika koji kaže: „Neka ostanemo kako jesmo i sve će biti u redu!“
Pripremili: Božica Horvat i Marko Koprivnjak
Carnet priručnik za korištenje aplikacije Teams - učenici
Dodatne upute za učenike i učitelje-rad u virtualnim učionicama
Upute-slanje/primanje mailova i Office 365
Gaj, Gaj - Navek si naj - himna spot
Naša baština - Osnovna škola Ljudevit Gaj Krapina
Tragom Ljudevita Gaja, velikana zagorskog kraja
Dnevni tisak | ![]() |
![]() |
Važne stranice | ![]() |
![]() |
KRAPINA | ![]() |
![]() |