ŠKOLSKI KURIKULUM za šk.god. 2013./2014.
Autor: SLAĐANA BENKUS, 13. 9. 2013.
Školski kurikulum OŠ „Ljudevit Gaj“ Mihovljan nastao je na temelju Nacionalnog okvirnog kurikuluma koji osobitu pozornost daje: znanju, odgovornosti, identitetu i solidarnosti.
Znanje – kod učenika želimo razviti potrebu za znanjem i obrazovanjem, osposobiti ga za cjeloživotno učenje i snalaženje u novim situacijama te mu omogućiti bolje razumijevanje i donošenje vlastitih odluka.
Odgovornost – odgovorno ponašanje prema sebi i drugima te izvršavanje svojih obveza preduvjet je za ostvarivanje prava. Učenike potičemo na asertivno ponašanje, nenasilno rješavanje sukoba, kvalitetnu i zdravu komunikaciju.
Identitet – kod učenika nastojimo razvijati osobni identitet povezujući ga s poštivanjem i prihvaćanjem različitosti. Promičemo razumijevanje vlastite kulture; čuvanje društvene, moralne i duhovne baštine koja nas okružuje jer jedino tako možemo zakoračiti u svijet globalizacije i upoznati se s dugim kulturama i vrijednostima.
Solidarnost - kod učenika razvijamo i potičemo empatiju, razumijevanje, prijateljstvo i pomaganje svima koji nas okružuju. Naglašavamo da smo društvena bića koja svojim postupcima i ponašanjem utječu na sebe i na druge ljude.
Obuhvaća sve sadržaje, procese i aktivnosti koji su usmjereni na ostvarivanje ciljeva i zadaća odgoja i obrazovanja kako bismo promovirali intelektualni, osobni, društveni i tjelesni razvoj učenika. Namjena Školskog kurikuluma je međusobno povezivanje i motiviranje učenika za kvalitetan rad kroz neposredno iskustvo te izgrađivanje partnerskog odnosa s roditeljima. Osim službenih programa nastave, on obuhvaća i druge programe koje škola provodi, pokazuje brojne aktivnosti učenika i učitelja, pokazuje po čemu je škola prepoznatljiva. Naglasak je stavljen na specifičnosti sredine u kojoj škola djeluje.
Školski kurikulum temelji se na učeničkoj razini znanja, interesa i sposobnosti, na raznolikosti i kompleksnosti obrazovnih interesa i potreba učenika, roditelja i lokalne zajednice, stalnom porastu znanja, te potrebom oblikovanja učenikove osobnosti u svijetu koji se stalno mijenja. Život i rad u suvremenom društvu brzih promjena i oštre konkurencije zahtijevaju nova znanja, vještine, sposobnosti, vrijednosti i stavove te nove kompetencije pojedinca. Određivanjem temeljnih kompetencija osiguravamo svakom učeniku bolje snalaženje u svakodnevnom životu i pripremamo ga za cjeloživotno učenje.
Planiranim aktivnostima, programima i projektima težimo kvalitetnim rezultatima ostvariti ciljeve usmjerene na učenika i njegov razvoj, stručnu samostalnost i odgovornost učitelja, samostalnost i razvoj škole, te uz potporu uže i šire društvene zajednice doprinijeti izgradnji učinkovitog i kvalitetnog obrazovnog sustava. Školski kurikulum nas poziva da počnemo na drugačiji način razmišljati o nastavi i školi, donosi izazove za učenje i poučavanje, planiranje i ostvarivanje nastave, vrednovanje i samovrednovanje kao i za cjelokupnost školskog rada.
Područja školskog kurikuluma su:
- izborna nastava
- izvannastavne aktivnosti
- dodatna nastava
- dopunska nastava
- izvanučionička nastava
- terenska nastava
- integrirani dani
- projekti
- izvanškolske aktivnosti
- kulturna i javna djelatnost
- zdravstveni odgoj i obrazovanje
- školski preventivni program
Školski kurikulum objavljen je na mrežnim stranicama škole, dostupan je svim učenicima, roditeljima i svima zainteresiranim za život i rad naše škole.
Ravnateljica: Ljubica Ljubičić
SAT | POČETAK | KRAJ |
0. | 7,10 | 7,55 |
1. | 8,00 | 8,45 |
2. | 8,50 | 9,35 |
3. | 9,50 | 10,35 |
4. | 10,45 | 11,30 |
5. | 11,35 | 12,20 |
6. | 12,25 | 13,10 |
7. | 13,15 | 14,00 |
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Ukupno: 443546
Ovaj mjesec: 3250
Ovaj tjedan: 490
Danas: 53