Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
Učenici 2. d razreda dva mjeseca marljivo su radili na projektu Upoznaj me pod vodstvom edukacijske rehabilitatorice Ene Šifner i učiteljice Martine Velikov. Cilj projekta je osposobljavanje i uključivanje učenika u pomaganje djeci s teškoćama u razvoju.
Projekt će biti predstavljen u Zagrebu u OŠ Grigor Vitez na Županijskoj smotri projekata iz područja Nacionalnoga programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava i demokratsko građanstvo. Projekt će predstavljati učenice 2. d razreda: Tara Babić, Marija Barišić, Aria Carić i Ema Kranjčec.
Ostvareni rezultati projekta
Istražili smo putem interneta i različite literature vrste invaliditeta te doznali da postoji senzorni invaliditet, invaliditet s obzirom na mobilnost i teškoće u učenju. Doznali smo da naša škola ima pristup za invalide, dizalo i toalet za invalide. U razred smo pozvali edukacijsku rehabilitatoricu Enu Šifner koja nam je rekla kako neki učenici s teškoćama imaju pomoćnike u nastavi, individualizirani odgojno-obrazovni program ili individualizirani pristup. Također im pomaže i stručni pedagoški tim koji sačinjavaju pedagoginja, psihologinja i edukacijska rehabilitatorica. Doznali smo koliko učenika s teškoćama pohađa našu školu. promišljali smo o odgovarajućim oblicima pomoći i podrške učenicima s različitim teškoćama (oštećenjem vida i sluha, motoričkim teškoćama, teškoćama u učenju, održavanju pažnje itd.). Uz pomoć naše defektologinje, pronalazili smo načine na koje se navedenom učeniku može pružiti podrška kako bi učenik mogao prevladati postojeće teškoće. Razgovarali smo o tome kako mi kao vršnjaci i prijatelji možemo pomoći učeniku s teškoćama te zašto nije dobro nenajavljeno i bez pitanja pružati pomoć. Kako bismo uvidjeli zašto je tome tako, proveli smo aktivnost u kojem smo bili podijeljeni u parove – jedan učenik bio je dijete s oštećenjem vida, a drugi vršnjak bez teškoća koji je imao za zadatak odvesti svog prijatelja na mliječni obrok bez ikakve najave i objašnjenja gdje se ide i što će se raditi. Navedena aktivnost nas je zabavila, no i pokazala zašto je važno pitati osobu je li joj pomoć potrebna odnosno prije pružanja pomoći opisati situaciju i kontekst u kojoj se nalazi. Stekli smo novog prijatelja iz 6. razreda koji ima Downov sindrom. Proveli smo vrijeme s njim i njegovom asistenticom igrajući se, razgovarajući i pjevajući. U goste nam je došla učiteljica Anamarija Turalija te nas poučila znakovni jezik i dala nam upute kako da ga nastavimo učiti putem web stranice naše škole. Otišli smo u senzornu sobu Udruge Rubikon na predavanje i radionicu učiteljice, senzorne pedagoginje koja radi u razrednom odjeljenju s troje učenika s autizmom. Doznali smo kako pristupiti djeci s autizmom. Također smo posjetili Udrugu Krila u Sesvetama koja omogućava rehabilitacijsko jahanje djeci s cerebralnom paralizom gdje smo doznali što znači volontiranje, kako se možemo i sami uključiti u volontiranje bez obzira na dob te zašto je rehabilitacijsko jahanje dobro za djecu s cerebralnom paralizom.
Predstavljanje projekta
Projekt je predstavljen na Vijeću učenika. Medijski je popraćen u radio emisiji Radio stanice Zaprešić, a imamo i zakazan termin snimanja za Televiziju Zapad. U dogovoru s pravobraniteljicom osobe s invaliditetom u tijeku je objavljivanje projekta na njenim web stranicama škole. Projekt planiramo predstaviti i na Učiteljskom vijeću.