Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
Tematsko područje projekta
Kulturološko područje. Razvoj zavičajnog identiteta kao dio hrvatskog domovinskog identiteta.
Cilj projekta
Poznavanje narodnih običaja svoga zavičaja i očuvanje kulturne baštine.
Opis projekta
Izbor problema
Usvajanjem nastavnih sadržaja iz Prirode i društva prepoznali smo dva problema: kako prepoznati zdravu hranu i kako očuvati kulturnu baštinu. Glasovanjem unutar razrednog odjela odabrali smo temu kojom ćemo se baviti.
Istraživanje društvene važnosti problema
Proučavali smo zakone i propise koji se odnose na očuvanje kulturne baštine: Zakon o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara, Konvencija o zaštiti svjetske kulturne i prirodne baštine, Zakon o potvrđivanju Konvencije o zaštiti nematerijalne kulturne baštine, Statut Republike Hrvatske, Konvencija o pravima djeteta. Pratili smo tisak i ostale medije, koristili udžbenike, stručnu literaturu, prikupljali informacije putem interneta. Prikupljene materijale tijekom istraživanja problema slagali smo u dokumentacijsku mapu. Stupili smo u kontakt s ravnateljicom Muzeja Brdovec, Silvijom Limani i višom stručnom suradnicom za obrazovanje i kulturu, gospođom Gordanom Funda. Doznali smo što grad poduzima za očuvanje kulturne baštine. Saznali smo koje udruge u našoj široj zajednici rade na promicanju očuvanja kulturne baštine i kako. Proveli smo anketu među učenicima i roditeljima.
Oblikovanje mogućih rješenja problema
U skupinama raspravljali smo o mogućim načinima rješavanja problema. Bile su predložene četiri javne politike: Edukacija djece o kulturnoj baštini, snimanje filma o kulturnoj baštini, izgradnja muzeja i izložba u prostorijama škole. Utvrđivali smo način, pristup i postupke za ponuđena rješenja problema navodeći jake i slabe strane tog rješenja.
Izbor najboljeg pristupa rješenju problema
Glasnogovornik svake skupine pred cijelim razredom obrazložio je pristup skupine rješavanju problema. Objasnio je koje su jake, a koje slabe strane njihovog ponuđenog rješenja. Cijeli razred raspravljao je o svim prijedlozima i tražio argumente za i protiv ponuđenih rješenja. Nakon razmatranja svih jakih i slabih strana mogućih rješenja problema, odlučili smo se za rješenje problema koje ima najviše jakih strana, odnosno za ono kojem možemo pristupiti, a to je postavljanje izložbe u prostorijama škole.
Razvoj plana akcije
Cijeli razred planirao je aktivnosti:
- posjet Muzeju Brdovec
- uključivanje u folklor
- istraživanje o nošnjama i običajima svoga zavičaja
- izrada i postavljanje promidžbenih plakata
- uključivanje volontera iz Centra za mladež
- sakupljanje predmeta naših predaka
- postavljanje izložbe
- upoznavanje ravnateljice škole s planom djelovanja
- predstavljanje projekta na Vijeću učenika, Učiteljskom vijeću, Roditeljskom sastanku, radio emisiji, na web stranici škole
Ostvareni rezultati
Posjetili smo Muzej Brdovec i razgovarali sa ravnateljicom muzeja. Posjetili smo i 18. međunarodni sajam povodom 1. proštenja tradicije i kulturne baštine u Zaprešiću. Postavili smo promidžbene plakate na više mjesta u gradu Zaprešiću te obavijestili ostale učenike putem web stranice škole i oglasne knjige. Uključili smo se u folklor. Nakon predstavljanja plana djelovanja ravnateljici škole zamolili smo je da nam škola financira šivanje nošnji i kupnji staklene vitrine, što je ona odobrila. Istražili smo kako izgledaju nošnje zaprešićkog kraja. Prikupili smo vrijedne stare predmete svojih predaka. U prikupljanje starih predmeta uključili smo i volontere Centra za mladež Zaprešić. U iščekivanju smo staklene vitrine koja je naručena.