Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
Udruga Amazonas u okviru projekta Tribo Moderna – capoeira za toleranciju i nenasilje provela je natječaj i pozvala učenike da kroz sliku, crtež ili literarni rad pokažu što za njih znači tolerancija. Natječajem smo obilježili Međunarodni dan tolerancije, a kroz 2 tjedna trajanja natječaja radovi su pristizali u kutiju pored kabineta stručne službe. Žiri su činili učenici uključeni u projekt Tribo Moderna koji su odabrali 3 najbolja rada. Nagrade su osvojili: Korana Rajković, 2.b, Tea Jažić, 5.e i učenice 7.e Iva Tot i Leonarda Lerotić. Projekt Tribo Moderna usmjeren je na promicanje tolerancije i nenasilja u lokalnim zajednicama putem plesno borilačke vještine capoeire, a sufinanciran je od Ministarstva znanosti i obrazovanja, Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku i Grada Zagreba.
TOLERANCIJA Jednoga dana djeca su se igrala u parku. Bila su sretna i zadovoljna. A kad najednom naiđe dječak potpuno drukčiji od njih: druge boje kože, druge nacionalnosti, druge vjere, potpuno drukčiji. Naravno druga djeca ga nisu htjela prihvatiti. To ga nije vrijeđalo, jer je navikao. Vratio se kući. Nije bio tužan. Ali ipak se moralo priznati da ga je to malo vrijeđalo. Idući dan odlučio je otići u park i igrati se sam. Ali nije mu bilo svejedno kad bi gledao drugu djecu kako se igraju i uživaju. On se kroz godine pokušavao promijeniti i biti drukčiji. No nije uspjelo. Pokušavao se promijeniti i biti jednak drugima. Shvatio je da je to bezvrijedno i da treba započeti „NOVI ŽIVOT“. Uspio je! Odrastao je, našao nove prijatelje i bio je jako sretan! I što je najbolje oni su ga tolerirali. Nakon nekog vremena on i njegovi prijatelji su šetali ulicom. Ugledao je dječaka s istim „problemom“ kao što je i on imao. Nije imao srca samo proći pored njega već se s njim igrao dobra četiri sata, i nije požalio. Jer je znao kakav je to osjećaj biti neprihvaćen i netolerantan.
Tea Jažić, 5.e
|