Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
Naša škola uključila se u projekt Zdrava prehrana i ekologija i prijavila na natječaj u organizaciji Udruge Lijepa naša i Dm-a.
Ovaj projekt ima edukativan cilj osvijestiti važnost uloge zdrave prehrane, ekologije i fizičke aktivnosti kao prevencije mnogih zdravstvenih poremećaja.
Želja nam je bila potaknuti osmišljavanje zdravijih životnih navika kako kod djece tako i kod roditelja i nastavnika kroz edukativna predavanja, radionice, prezentacije i pisane materijale.
Projekt su osmislili i proveli školska psihologica i grupa darovitih učenika četvrtih razreda uz pomoć učiteljica, roditelja, jedne bake i ostalih učenika četvrtih razreda.
Rezultati ankete o zdravoj prehrani pokazali su da 59% učenika misli da se zdravo hrani, a 29% ne razmišlja o tome kako se hrani. O zdravoj prehrani je u školi naučilo 55% učenika, a 43% njih je o prehrani naučilo kod kuće. Gotovo svi učenici (njih 91%) zna da prehrana utječe na zdravlje ljudi. Da je važno raznoliko se hraniti misli 87% učenika. 60% učenika doručkuje redovito, 49% svakodnevno jede voće, a povrće svakodnevno jede tek 29% učenika. Tri glavna obroka dnevno ima 80% učenika, a 75% ima i međuobroke tijekom dana. Za međuobrok 50% učenika jede voće i povrće, 23% slastice i grickalice, a 16% jogurt ili sok. 56% učenika četvrtih razreda hrani se u školskoj kuhinji. Učenici izjavljuju da osim prehrane na zdravlje utječe još: osobna higijena, tjelovježba i sport, čist okoliš, dovoljno sna, zdrave životne navike koje isključuju ovisnosti, boravak na svježem zraku, tjelesna težina i umjerenost u hrani.
U svim četvrtim razredima organiziran je sat tjelesno-zdravstvene kulture na temu važnosti kretanja i redovite fizičke aktivnosti za zdravlje djece općenito.
Grupa darovitih učenika, uz pomoć ostalih učenika iz razreda, prezentirala je sportove i fizičke aktivnosti kojima se bave. Predstavljeni su: skokovi u vodu, odbojka, rukomet, taekwondo, košarka, judo i ples (balet i hip-hop).
U svim četvrtim razredima organiziran je sat razrednog odjela s gostima predavačima na temu zdrave prehrane i ekološkog uzgoja. Gosti predavači bile su dvije majke i jedna baka učenika četvrtih razreda. Imali smo predavanja i radionice na teme: „Čisti okoliš“, „Zdrava prehrana i žitarice“ i „Eko poljoprivredno gospodarstvo“.
Podijelili smo djeci knjižicu „Prehrambene smjernice za djecu“ Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.
Grupa darovitih učenika četvrtih razreda izradila je zanimljiv plakat o važnosti zdrave prehrane i ekologije za zdravlje čovjeka. Ovaj plakat izložili smo na vidljivo mjesto u školi.