Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
Tijekom proteklih dana zaprimljeno je nekoliko prijava problema zbog kojeg učenici ne mogu odgovarati na objave svojim učiteljima. Problem se nalazi u aplikaciji za Android mobilne uređaje, kao što su Android mobilni telefoni i školski tableti. Očekuje se da će Microsoft uskoro objaviti ažuriranje aplikacije kojim će se problem riješiti.
Prijedlog CARNeta i Microsofta je da korisnici zahvaćeni ovim problemom uslugu Teams ne koriste putem instalirane aplikacije na uređaju, nego da je privremeno koriste:
U prilogu se nalaze upute za korištenje usluge Teams putem web stranice na školskom tabletu. Za mobilne telefone nismo u mogućnosti dati točne i detaljne upute, ali postupak je sličan.
Svi korisnici uvijek mogu pristupiti usluzi Teams putem web stranice ili programa na računalu, kako bi samostalno pokušali izbjeći eventualne probleme na mobilnim uređajima.