Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
Učenici 3.d razreda i ove su godine marljivo radili na svome projektu Volim knjigu koji su započeli prošle školske godine, ali je njegova provedba zbog epidemioloških mjera nastavljena ove školske godine.
Tema projekta je suradnja i timski rad u istraživanju i rješavanju problema nedovoljnog čitanja knjiga u razrednoj i široj zajednici te solidarnost i društveno koristan rad, a cilj je potaknuti građane na više čitanja. Učenici su tijekom dva mjeseca prošle školske godine uočavali probleme u razredu, školi i lokalnoj zajednici koje su zapisivali na svoj razredni pano te glasovanjem unutar razrednog odjela odabrali problem koji žele riješiti, a to je poticanje vršnjaka i starijih osoba na više čitanja. Odgovor na pitanje zašto ljudi danas manje čitaju, učenici su pokušali pronaći kod knjižničarki. Knjižničarke su rekle da se prije više čitalo i da su građani više posuđivali knjige. Smatraju da je razlog tome što su danas svima dostupne igrice na različitim uređajima, ali danas postoji i literatura koja se može pročitati na internetu. Potaknuti time učenici su proveli malo ispitivanje, a za pomoć zamolili roditelje koji putuju na posao javnim prijevozom. Petero roditelja je jedan dan u javnom prijevozu na putu do posla prebrojalo koliko putnika koristi mobitele, a koliko ih čita knjigu. 104 osoba koristilo je mobitele, a 9 osoba je čitalo knjigu. Podijeljeni u tri skupine učenici su raspravljali i oblikovali moguća rješenja problema, te se odlučili za postavljanje kućice knjižnice „ Uzmi i ostavi“ u školskom dvorištu. Cijeli razred planirao je aktivnosti koje će poduzeti kako bi se proveo plan i došlo do realizacije predloženog rješenja problema:
- istražiti kako izgledaju knjižnice „Uzmi i ostavi“
- dati svoje prijedloge za izgled te knjižnice
- istražiti koje se stolarske radnje nalaze u našoj okolici
- zatražiti ponude stolarskih radnji
- izraditi straničnike za knjigu
- dati prijedloge za datum otvorenja knjižnice
- uključiti i profesoricu iz likovne kulture i učenike viših razreda koji će oslikati našu kućicu
- pronaći dobrovoljce koji će održavati kućicu
- prikupiti različitu literaturu za našu knjižnicu
Radujemo se ishodu našeg projekta za koji se nadamo da će uskoro biti realiziran.