Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
U belgijskome gradu Gentu od 8. do 13. travnja održan je Erasmus + tečaj (Artificial Intelligence for Education: The Frontiers of ICT) na kojem su sudjelovale učiteljice Ana Rimac i Leonida Fijan.
Voditeljica tečaja Tayyaba Shahid prvoga je dana polaznike tečaja upoznala s tjednim planom tečaja i aktivnostima koje su bile pred nama. Nakon početnog upoznavanja s ostalim sudionicima tečaja, zaigrali smo igru „Breaking the ice“ u kojoj smo se međusobno jedni drugima predstavili. Tako smo upoznali kolegice i kolege iz Rumunjske, Poljske, Njemačke, Italije i Španjolske. Uglavnom su to srednjoškolski profesori i neki od njih voditelji Erasmus projekata u svojim školama.
Učiteljice Ana i Leonida predstavile su svoju školu, prikazale trenutne projekte koji se u školi održavaju kao i Erasmus + plan.
Uvodna su predavanja prikazala kratku povijest AI (umjetne inteligencije) pa smo se nakon uvodnih predavanja upustili u rad s aplikacijama i alatima. Po prvi smo se puta susrele s programima Heygen, ChatGTP, Bard, Immersive readerom. S ostalim smo polaznicima u manjim grupama izrađivale prezentacije, izrađivale planove nastavnih sati, pretraživale mogućnosti izrade pjesama. Programi kao što je Socrative pomažu u izradi kvizova, igara i kratkih provjera, My lens za izradu slika i sl.
Tijekom upoznavanja i rada s novim alatima spoznavale smo mogućnosti koje umjetna inteligencija nudi, ali naglasak je stavljen na to da umjetna inteligencija može pomoći u integraciji novih nastavnih materijala,ali nikako zamijeniti učitelja. Alati koje smo koristile uvelike mogu pridonijeti kvaliteti nastave, ali učenici i učitelji trebaju biti upoznati s etičkom stranom korištenja informacija koje su dostupne i ne treba ih upotrebljavati bez provjere ili preuzimati zasluge za tuđe radove. Nakon sedam dana provedenih na tečaju sa sigurnošću možemo reći da je svijet AI vrlo uzbudljiv, nudi različite mogućnosti.
Nadamo da će naši kolegice i kolege nazočiti sličnim tečajevima jer bismo mi ovaj svakako preporučile. Zahvalne smo na iskustvu i mogućnosti da se educiramo i nastojat ćemo primijeniti naučeno u svojoj nastavi.
Ana Rimac i Leonida Fijan