Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
Na Malti, u gradu St. Juliansu, održan je Erasmus+ tečaj pod nazivom „Inclusive classroom through ICT“ na kojemu su sudjelovali ravnatelj Tomislav Cerinski i učitelj Mario Ključević iz Osnovne škole Ljudevita Gaja iz Zaprešića.
Tečaj je trajao pet dana i tijekom toga vremena svi su sudionici upoznati s raznim digitalnim alatima koji pomažu u nastavi, ali i olakšavanju inkluzije u razrednom odjeljenju. Prvoga su dana sudionici zaigrali razne igre upoznavanja te su upoznati s planom rada na tečaju. Ostale su dane upoznavali razne digitalne alate poput Quizizza, Images to Inspire, Mindonea, Tiny Wow – Story Generatora, Magic School AI, Quillbot.AI, Udio, Canva, Geniall i dr. Digitalni su alati približili važnost umjetne inteligencije u nastavi (izrada slikovnica, korištenje fotografija u svrhu pripovijedanja, osmišljavanje teksta uz pomoć nekoliko ključnih riječi te izrada zadataka za razumijevanje pročitanog). Izrađivali su interaktivne prezentacije u Geniallyu, pjesme za nastavu i upoznali „magic design“ u Canvi.
Naglasak je tečaja na pametnoj uporabi umjetne inteligencije koja nam može pomoći u programiranju nastave i osmišljavanju raznih metoda u svrhu inkluzije. S obzirom da je AI budućnost, sa sigurnošću možemo zaključiti da se svijet odgoja i obrazovanja ubrzano razvija u tom smjeru. Polaznici tečaja zadovoljni su naučenim te će stečeno znanje pokušati prenijeti na što veći dio učitelja svoga kolektiva u svrhu unaprijeđenja nastave.