Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
U glavnom gradu Grčke, Ateni održan je od 13. do 17. svibnja 2024. tečaj pod nazivom „BYO – STEAM – Build Your Own STEM“. Petodnevnu edukaciju prošle su naše učiteljice Maja Horvatin i Đurđica Patafta. Na različitim su radionicama stekle vrlo zanimljive prirodoslovne vještine primjenjive u poučavanju učenika nižih i viših razreda. Voditelj tečaja dr. Petros Georgiakakis, nizom predavanja u kombinaciji s praktičnim radionicama prikazao je primjere kako se kod učenika mogu steći znanja i vještine te razviti svijest o okolišu kao temelju održivog razvoja. Vještom uporabom i kombinacijom digitalnih alata moguće je kod učenika potaknuti aktivno sudjelovanje u rješavanju okolišnih problema. Prezentirao je niz različitih interaktivnih vizualnih alata za smartfone kao što su Octagon Studio, Quiver, Google alati, Arloopa, YouTube VR i dr. Zanimljivim STEAM pokusima demonstrirao je kako kod učenika potaknuti rješavanje problema onečišćenja mora naftom, erozije tla i gubitka energije u kućanstvima. Na vrlo zanimljiv način pojasnio je kako kod učenika razviti praktične eksperimentalne vještine razvrstavanja metalnog otpada magnetskom separacijom, oksido-redukcijskim metodama, jednostavnim korištenjem elektriciteta, kako reciklirati papir te razvrstati plastiku na temelju njihove različite polimerne gustoće. Svako rješavanje problema treba započeti od ideje koja se postupno razvija, do konačnog rješavanja problema onečišćenja. Kod učenika bi trebalo razvijati vještine koje su u skladu sa 17 ciljeva održivog razvoja. Neki od njih su pomoć siromašnima, razvrstavanje otpada, štednja energije, razvijanje svijesti o važnosti obnovljivih izvora energije, osnivanje školske banke sjemena, uzgoj školskog voća i povrća te njihova prerada i prodaja, izrada hotela za kukce, razvoj zdravih stilova života, važnost kvalitetnog obrazovanja, ljudskih prava, razmjena ideja s drugim školama i zemljama i dr. Svoja će iskustva i primjere dobre prakse razmijeniti s kolegama u školi i izvan nje te održati radionice za učenike u školi.