Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
0d 20. do 25.svibnja 2024. u Ateni je održan Erasmus+ tečaj pod nazivom „Supporting Diversity with Intercultural Education in the Classroom“ na kojem su sudjelovale učiteljica engleskog jezika Ljiljana Soldo i učiteljica razredne nastave Martina Velikov iz Osnovne škole Ljudevita Gaja u Zaprešiću. Tečaju je prisustvovalo 16 odgojno obrazovnih djelatnika iz Španjolske, Engleske, Njemačke, Slovačke, Nizozemske i Hrvatske.
Hrvatski učitelji se sve više suočavaju s izazovima rada u učionicama učenika iz različitih sredina i s različitim potrebama. Kako bi se borili protiv diskriminacije i predrasuda, od njih se traži sve više vještina koje standardno obrazovanje ne nudi.
Ovim tečajem predstavljeni su alati za uspješno snalaženje u interkulturalnoj učionici, a sudionici su bili uključeni u niz praktičnih vježbi te bili upoznati s pravnim okvirom koji mogu koristiti u svojoj učionici kako bi stvorili inkluzivniju i raznolikiju učionicu. Uz kreativne radionice, sudionici su razvijali svijest kako izgraditi učionice koje potiču poštovanje i daju učenicima ne samo sigurno mjesto za učenje, već i mjesto za napredovanje. Tečaj je pomogao polaznicima u upoznavanju s alatima koji pomažu u borbi protiv predrasuda i diskriminacije, dajući primjere kako poticati raznolikost i inkluziju u učionici. Učitelji su se upoznali s pravnim instrumentima za zaštitu djece od diskriminacije, te dobili uvid u to kako primijeniti pripovijedanje u svakodnevnom radu. Svi ovi alati, pomogli su u unapređenju kompetencija za interkulturalno podučavanje, a učitelji su dobili uvid u nove pristupe kulturno raznolikim učionicama.