Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
ALL ABOUT ME
Kako bih nastavu engleskog jezika obogatila i približila 21. stoljeću, ove školske godine sam odlučila uključiti 5.b razred u projekt koji se provodi u sklopu eTwinning portala Europske unije.
eTwinning je dio Comeniusa, programa Europske unije namijenjenog školama, kojem je cilj pružiti pomoć u međusobnom povezivanju škola i učitelja, podupirati njihovu suradnju i uključiti učenike u europske školske projekte koji se provode putem interneta.
Projekt koji sam osmislila zove se All about me, a cilj mu je da učenici dobiju priliku koristiti engleski jezik u stvarnim situacijama i sa stvarnim ljudima, umjesto u umjetnom razrednom okruženju. U projektu mi se pridružila i Sonia Lefeu, učiteljica engleskog iz pariške Ecole élémentaire Sorbier .
Učenici 5.b razreda tako će tijekom čitave školske godine sudjelovati u mjesečnim aktivnostima i putem interneta s francuskim kolegama izmjenjivati informacije o svom svakodnevnom životu, školi, obitelji i domovini.
Učenici će koristiti engleski jezik motivirani stvarnim povodom, ojačati svoje pismene i usmene vještine, razviti prijateljstvo i učiniti zajedničko učenje zabavnim u otvorenom razrednom okruženju.
Uza sve to , moja velika želja je da kroz ovaj projekt učenici razviju samopouzdanje i steknu sigurnost u sebe kao govornike engleskog jezika. Europska dimenzija projekta doprinijet će njihovom shvaćanju načina života u drugoj kulturi, prihvaćanju razlika i razvoju međusobnog poštovanja.
Ana-Mari Gnječ, prof. engleskog jezika