Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
Prema preporuci Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, u našoj školi obilježen je Dan darovitih učenika - 21. ožujka 2013. godine. Cijeli tjedan od 18.-og do 22.-og ožujka predstavljali smo aktivnosti koje smo pripremali nekoliko tjedana unaprijed.
Grupa darovitih učenika petih razreda – Oluja Pametnih, osmislila je forum kazalište sa scenama iz svakodnevnog života – učionice, kuće, dvorišta. U ovoj formi kazališta odigravaju se scene u kojima protagonist ne može riješiti problem (tlačenje) koji ga muči. Publika je tada pozvana da zamjeni protagonista i, na svoj način, pokuša riješiti problem. Posjetili smo grupu darovitih učenika četvrtih razreda, 3.b, 3.c, 5.b, 5.c, 5.d i 5.e razred. Svi učenici su se aktivno uključili u rješavanje problema i uživali u izvedbi i sudjelovanju.
Grupa darovitih učenika šestih razreda – Vatreni umovi, osmislili su kviz za šestaše. Kviz se sastojao od šest kategorija pitanja: školska pitanja, svijet zvijezda, poslovice, mozgalice, logički i kreativni zadaci. Učenici 6.a, 6.b i 6.c razreda bili su podijeljeni u grupe u kojima su zajednički rješavali kviz i skupljali bodove. Zadaci su im bili zanimljivi i uživali su u grupnom radu i natjecanju između grupa.