Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
PROJEKT „IDENTIFIKACIJA I RAD S POTENCIJALNO DAROVITIM UČENICIMA“
Darovitost je skup osobina koje omogućuju pojedincu potencijale za dosljedno postizanje natprosječnih uspjeha u jednom ili više područja ljudske djelatnosti, a koji se može prepoznati kao jedinstven i kreativan doprinos tom području (Koren, 1988). Darovitost je rezultat kombinacije osobina: sposobnosti (opće i specifične intelektualne sposobnosti), osobina ličnosti i motivacije (neovisnost, upornost, samopouzdanje, hrabrost) i kreativnosti (divergentno mišljenje, stvaranje novih ideja).
Projekt „Identifikacija i rad s potencijalno darovitim učenicima” započeo je školske godine 2009./2010. Tada je među učenicima trećih razreda provedeno testiranje i izdvojeni su učenici koji se ističu svojim sposobnostima, zbog kojih se od njih mogu očekivati iznadprosječni rezultati u mnogim područjima.
Projekt se sastoji od tri faze:
Identifikacija se radi na temelju psihologijskog testiranja i anketiranja učenika, učitelja i roditelja. Testiraju se svi učenici trećih razreda i prema rezultatima se identificira skupina od oko 10 posto učenika s najboljim rezultatima u generaciji.
Poticanje potencijalno darovitih učenika organizirano je kroz Radionice za kreativno mišljenje koje vodi školska psihologinja. Identificirani daroviti i potencijalno daroviti učenici četvrtih razreda su uključeni u Radionice za kreativno mišljenje. Kao glavna tema rada grupe izabrano je „Kreativno mišljenje”. U radionicama se obrađuju različite teme kao što su: daroviti pojedinci, kreativnost, samopoštovanje, kritičko mišljenje, izražavanje mišljenja uopće, debata, emocije, potrebe, identitet, motivacija, ciljevi, ponašanje, komunikacija, mentalne mape, mozgalice i projektni rad. Učenici su sudjelovali u dva natječaja: „Zdrava prehrana i ekologija” u organizaciji udruge Lijepa naša i Dm-a i „Oboji svijet” Foruma za slobodu odgoja. U radu u grupi, uz kreativnost, naročito se potiče inicijativa, otvorenost i radoznalost.
Praćenje darovitih učenika počinje od trenutka identifikacije i provodi se do kraja školovanja, kroz rad s njima u radionici za kreativno mišljenje, praćenje školske uspješnosti i suradnju s učiteljima i roditeljima.
Osnovna svrha projekta je poticanje osobnog rasta i razvoja potencijalno darovitih učenika te razvijanje kreativnog mišljenja.
Pravovremenim otkrivanjem darovitosti svakog djeteta, pravilnim usmjeravanjem i poticanjem u razvoju, moguće je pomoći potencijalno darovitoj djeci da razviju svoje talente i kreativnost i izrastu u osobe koje će vlastitim rastom poticati napredak čitavog društva.
Forum za slobodu odgoja organizirao je nagradni natječaj „Oboji svijet bojama tolerancije“. Često smo svjedocima pojave da se problemi i sukobi među ljudima rješavaju nasilno - grubim riječima, izbjegavanjem, ogovaranjem pa i fizičkim nasiljem. Neki su pak mladi žrtve odbacivanja i ogovaranja samo zbog svog izgleda, porijekla ili drugih osobina. Učenici petih, šestih, sedmih i osmih razreda osnovne škole ili srednjoškolci mogli su pokazati svoj pogled na toleranciju, nenasilje i mirno rješavanje sukoba i to kroz video uratke, priču, pjesmu, plakat, strip ili fotografiju.
Naši učenici su na natječaj prijavili ukupno osam radova:
Prema preporuci Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, u našoj školi obilježen je Dan darovitih učenika - 21. ožujka 2013. godine. Cijeli tjedan od 18.-og do 22.-og ožujka predstavljali smo aktivnosti koje smo pripremali nekoliko tjedana unaprijed.
Grupa darovitih učenika petih razreda – Oluja Pametnih, osmislila je forum kazalište sa scenama iz svakodnevnog života – učionice, kuće, dvorišta. U ovoj formi kazališta odigravaju se scene u kojima protagonist ne može riješiti problem (tlačenje) koji ga muči. Publika je tada pozvana da zamjeni protagonista i, na svoj način, pokuša riješiti problem. Posjetili smo grupu darovitih učenika četvrtih razreda, 3.b, 3.c, 5.b, 5.c, 5.d i 5.e razred. Svi učenici su se aktivno uključili u rješavanje problema i uživali u izvedbi i sudjelovanju.
Grupa darovitih učenika šestih razreda – Vatreni umovi, osmislili su kviz za šestaše. Kviz se sastojao od šest kategorija pitanja: školska pitanja, svijet zvijezda, poslovice, mozgalice, logički i kreativni zadaci. Učenici 6.a, 6.b i 6.c razreda bili su podijeljeni u grupe u kojima su zajednički rješavali kviz i skupljali bodove. Zadaci su im bili zanimljivi i uživali su u grupnom radu i natjecanju između grupa.