

Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
| Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) | 
Prije podne
| 1. | 08:00 – 08:45 | 
| 2. | 08:50 – 09:35 | 
| 3. | 09.45 – 10:30 | 
| 4. | 10:40 – 11:25 | 
| 5. | 11:30 – 12:15 | 
| 6. | 12:20 – 13:05 | 
| 7. | 13:10 – 13:55 | 
Poslije podne
| 0. | 13:10 – 13:55 | 
| 1. | 14:00 – 14:45 | 
| 2. | 14:50 – 15:35 | 
| 3. | 15:45 – 16:30 | 
| 4. | 16:40 – 17:25 | 
| 5. | 17:30 – 18:15 | 
| 6. | 18:20 – 19:05 | 
 
Ena Šifner Vukomanović, mag.rehab.educ.
Radno vrijeme:
| ponedjeljak i utorak | 8:00 - 14:00 h | 
| srijeda | 12:00 - 18:00 h | 
| četvrtak | 13:00 - 19:00 h | 
| petak | 10:00 - 16:00 h | 
Kontakt:  
telefon: 01/3355-655 / kućni 109
e-mail: ena.sifner@skole.hr
 
	 
	
		
		 
	
	
 21.3. simbolizira genetiku Down sindroma - tri reprodukcije 21. kromosoma.
 21.3. simbolizira genetiku Down sindroma - tri reprodukcije 21. kromosoma.
 Za Down sindrom karakteristični su razni stupnjevi intelektualnih teškoća, teškoća u razvoju govora, oštećenja vida,... Djeci s Down sindromom i njihovim obiteljima potrebna je edukacijsko-rehabilitacijska podrška od najranije dobi.
 Za Down sindrom karakteristični su razni stupnjevi intelektualnih teškoća, teškoća u razvoju govora, oštećenja vida,... Djeci s Down sindromom i njihovim obiteljima potrebna je edukacijsko-rehabilitacijska podrška od najranije dobi.
 Uspješna (re)habilitacija i mogućnost stjecanja novih znanja i vještina ključni su faktori za postizanje potpune obrazovne, radne i društvene inkluzije osoba s Down sindrom.
 Uspješna (re)habilitacija i mogućnost stjecanja novih znanja i vještina ključni su faktori za postizanje potpune obrazovne, radne i društvene inkluzije osoba s Down sindrom.
 Nošenjem različitih čarapa na današnji dan pokazujemo kako prihvaćamo i podržavamo različitosti (a nikako ne nemogućnost djece i osoba s Down sindromom da upare vlastite čarape).
 Nošenjem različitih čarapa na današnji dan pokazujemo kako prihvaćamo i podržavamo različitosti (a nikako ne nemogućnost djece i osoba s Down sindromom da upare vlastite čarape).
Video Što je Down sindrom? 
 
 Povratak |
 Povratak |
	 Ispiši članak |
 Ispiši članak |
	
    	
		 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]
 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]