Terenska nastava 6. razreda
Dana 14. listopada učenici šestih razreda sudjelovali su na terenskoj nastavi u obližnjoj kontinentalnoj listopadnoj šumi. Ovaj je oblik učenja bio organiziran za nastavne predmete Prirodu, Matematiku i Hrvatski jezik, a prije samog odlaska u šumu učenike je s obilježjima zavičajnog šumskog prostora upoznao stručnjak - djelatnik mjesne šumarije. Maglovito jutro brzo je zamijenio vedar i sunčan dan pa su učenici u pratnji učiteljica Julke Šebalj, Vesne Kostelac i Kristine Maratović krenuli u otkrivanje i istraživanje nastavnih sadržaja u neposrednoj prirodnoj okolini - šumi.
Tijek ove terenske nastave opisala je Ema Pavlak, učenica 6. b razreda i članica školske Novinarske grupe. Tekst možete pročitati u nastavku.
Učenici šestih razreda išli su 14. listopada na terensku nastavu u "Holjevčev gaj". Putem su proučavali izgled i obilježja drveća.
Kada su došli u šumu, organizirali su se u tri grupe.
Grupa nastavnice Šebalj istraživala je obilježja grabove šume i općenito šume tijekom jeseni, a o naučenom gradivu rješavali su nastavne listiće.
S nastavnicom Kostelac učenici su razgovarali o velikom i malom početnom slovu okolnih mjesta i ulica, a zatim su rješavali nastavne listiće.
S nastavnicom Maratović učenici su računali brzinu kretanja od škole do šume, mjerili visinu stabla neobičnim metodama - pomoću sjene i olovke te prikazivali razlomke na prirodnim materijalima (grančicama, lišću i kamenčićima).
Kad su svi bili gotovi, zajedno su se okupili, riješili kratku provjeru o sadržajima koje su danas usvojili i zaključili da se i u prirodi može puno naučiti.
Na povratku u školu, odlučili su ići dužim putem, preko polja, kako bi još malo uživali u prirodi.
I za kraj, možete pogledati još nekoliko slika:
autorica teksta i fotografija: Ema Pavlak, 6. b
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |