U petak, 11. 5. 2018. godine održana je prva Designathon radionica za učenike 3. razreda. Radionici je prisustvovalo 22 učenika iz svih trećih razreda koji će prenijeti svojim prijateljima iz razreda što i kako su učili na temu Zaštita i očuvanje voda te kako kvalitetno mogu riješiti problem kroz timski rad.
Kroz Designathon radionicu na originalan i interaktivan način voditeljice programa približile su djeci kreativno i kritičko razmišljanje vezano za okoliš, uz korištenje osnovnih STEM alata.
U pravilu cijela radionica traje oko 5 sati, a u našoj školi podijeljena je u 2 dijela. Drugi dio radionice održat će se na Dan otvorenih učionica u učionici br. 17 gdje će svi moći vidjeti kako od ideje i nacrta nastaje prototip uređaja za zaštitu i očuvanje voda.
Kroz 2 poludnevne design thinking radionice s djecom timski se radi uz korištenje brainstorminga ideja na rješavanju problema vezanima za očuvanje okoliša- zaštita i očuvanje pitke vode.
Na Dan otvorenih učionica volonteri Design thinking radionica oslikavat će malo igralište škole s ciljem poticanja djece da se igraju na oslikanim površinama uz edukaciju.
Zajednički cilj nas edukatora je razvijanje socijalnih vještina, doprinijeti jačanju osjećaja zajedništva,te razvoju emotivne inteligencije i empatije kod svih učenika.
učiteljica Natalija Damjanović


