Stručno usavršavanje učitelja, stručnih suradnika i ravnatelja
Na stranicama Agencije za odgoj i obrazovanje
(http://www.azoo.hr/kategorija/katalozi/6) objavljen je
Temeljni cilj organiziranog stručnog usavršavanja jest iskoristiti i podići na najvišu moguću razinu sve unutarnje potencijale odgojno-obrazovnih radnika s krajnjim ciljem poboljšanja obrazovnih rezultata učenika.
Za dosezanje temeljnog cilja treba raditi na jačanju temeljnih kompetencija odgojitelja,učitelja, nastavnika, stručnih suradnika i tavnatelja u područjima:
· stručno-predmetno područje: znanja određenog područja
· pedagoško-didaktičko-metodičko područje: znanja i vještine posredovanja znanstvenih spoznaja u nastavi određenog predmeta
· psihološko područje: osobine ličnosti učitelja/nastavnika
· organizacijsko područje
· komunikacijsko/refleksivno područje: sastavni dio svih nabrojenih područja kompetencija jer je komunikacija neminovna u odgojno-obrazovnom procesu dok se refleksija odnosi na sveobuhvatno osvještavanje vlastitih postupaka i djelovanja
Organizacija stručnih skupova uključuje seminare, simpozije, različita predavanja, radionice, rasprave, supervizijske grupe, web-portale i forume, a načini rada variraju od rada u malim skupinama, interdisciplinarnog povezivanja sadržaja, modularnog stručnog usavršavanja, projekata, kreiranja zajednica učenja na razini škole, organiziranja videokonferencija, iskustvenog učenja, aktivnog sudjelovanja i samostalnog rada u skladu s novim tehnologijama.
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |