| « Prosinac 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |


Svjetski je dan voda - 22. 3. U našoj školi organizirali smo nastavu u obliku integriranog dana. Ovdje pogledajte što smo sve radili toga dana, kao i radove učenika s nastave Informatike a koji su vezani uz vodu - njihove igrice, edukativne prezentacije, filmove, brošure. Time i nakon Svjetskog dana voda nastavljamo obilježavati međunarodnu godinu suradnje na području voda.
Naše radove smo sistematizirali i prijavili na natječaj "Najmlađi za vode Hrvatske" koji se provodi od strane Hrvatskih voda.
Ovdje preuzmite Test - znanje za okoliš i provjerite koliko ste "zeleni", koliko vas se tiču ekološki problemi - problemi zaštite okoliša. Test smo pronašli u Eko kalendaru i za vas su ga prepisali i uredili učenici dodatne nastave informatike.
I ne zaboravi stih iz naše eko himne - ŠTEDI VODU, PRATI MODU, BUDI IN I VOZI SE NA PLIN...

Knjižnica – korištenje enciklopedije
Učenici trećih razreda uz Svjetski dan voda s našom knjižničarkom Kristinom Dujmović učili su o enciklopedijama. Što su sve pritom naučili pogledajte u nastavku.
Cilj sata:
Upoznati učenike s enciklopedijom kao izvorom učenja i znanja, razvijati sposobnost samostalnog traženja i pronalaženja informacija te pripremati učenike za cjeloživotno obrazovanje.
Učenici će:
Aktivnosti:
Propitivanje sadržaja o vodama tekućicama i stajaćicama te moru koje su učenici na prethodnim satovima Prirode i društva usvojili. Usmjeravanje na druge izvore informacija, tj. dječju enciklopediju.
Najava teme – korištenje enciklopedije u powerpoint prezentaciji. Učenici pišu naslov u svoju bilježnicu: "Enciklopedija"
Knjižničarka objašnjava da enciklopedije spadaju u priručnike (referentnu zbirku). Objasniti što su priručnici, vrijednost priručnika, u svakoj školskoj knjižnici jer su pomoć učenicima u učenju i istraživanju.
Objasniti što je enciklopedija – cjelokupno ljudsko znanje. Pokazati kako se služiti enciklopedijom uz pomoć sadržaja, kazala i abecednog reda.
Učenicima daje zadatke pomoću kojih provjeravaju znanje abecede. Učenici trebaju poredati pojmove abecednim redom. Knjižničarka navodi, uz pokazivanje, da postoje različite vrste enciklopedija: opća, specijalizirana, dječja.
Enciklopedije na različitim medijima, a danas i online enciklopedije. Naglasiti nepouzdanost wikipedije i usmjeriti učenike na korištenje Proleksis enciklopedije. Pokazati kako se koristi.
Pri kraju prezentacije, u sažetku, istaknuti su najvažniji pojmovi koje učenici pišu u svoje bilježnice.
Učiteljica najavljuje da će učenici danas biti istraživači koji će istraživati o biljnom i životinjskom svijetu voda tekućica, voda stajaćica i mora.
Podjela učenika u skupine.
Učiteljica daje skupinama radne listiće sa zadacima i detaljnijim opisom zadatka te daje i usmene upute za rad.
Učenici ovisno o dobivenoj temi rade u skupinama. Trebaju napraviti:
detaljno proučiti zadatak
podijeliti zadatke među članovima skupine
uz pomoć kazala i sadržaja potražiti u enciklopedijama odgovore na pitanja
objediniti odgovore svih članova skupine u oblik teksta








Institucije | ![]() |
| • MZOS |
| • Carnet |
| • Portal Škole |
| • HSIN |
| • AZOO |
| • NCVVO |
| • Office 365 |
Tražilice | ![]() |
| • Yahoo |
| • AskForKids |
Priroda | ![]() |
| • PP Papuk |
| • PP Kopački rit |
| • NP Paklenica |
| • NP Plitvička jezera |
| • NP Risnjak |
| • NP Brijuni |
| • NP Mljet |
| • NP Sjeverni Velebit |
| • NP Krka |
| • NP Kornati |
Časopisi | ![]() |
| • Enter |
| • BUG |
| • VIDI |
| • Meridijani |
| • PC CHIP |