| « Prosinac 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

Započeo je „Knjižnični ruksak“
U ponedjeljak 18. veljače ruksak s knjigama stigao je u treće razrede i time smo označili početak projekta „Knjižnični ruksak“. Cilj projekta je poticanje čitanja i razvoj tehnike čitanja na način da se roditeljima ukaže na važnost čitanja pred djecom i s djecom. Drugi cilj projekta je ukazati na ulogu školskog knjižničara u poticanju čitanja i razvoja čitalačke pismenosti.
U ovom projektu ruksak „putuje“ od obitelji do obitelji, od učenika do učenika. Svakog ponedjeljka i četvrtka, jedan od učenika 3. razreda Škole dobiva ruksak, u kojem se nalazi 12 knjiga koje se inače ne nalaze na popisu obavezne lektire. Ruksak učenik odnosi kući i tijekom sljedeća tri dana čita knjige iz ruksaka zajedno sa svojom obitelji. U čitanje se mogu uključiti svi članovi obitelji, tj. svi koji provode slobodno vrijeme s učenikom. Treba napomenuti da nije potrebno pročitati sve knjige, već izabrati ponešto zanimljivo, odvojiti vrijeme za čitanje sa svojim djetetom. Nakon čitanja, učenik zapisuje svoje dojmove u bilježnicu dojmova. Kada donese ruksak (ponedjeljak/četvrtak) u školu, učenik pred cijelim razredom i knjižničarkom ispriča ili pročita svoje dojmove čitanja u obitelji.
KNJIŽNIČNI RUKSAK:
Ruksak u kojemu je 12 knjiga učenik odnosi u svoju obitelj na 3 dana. Svi zajedno čitaju te knjige na nekoliko načina: 1. POLA JA, POLA TI, 2. JA ČITAM MAMI I TATI, 3. MAMA ILI TATA ČITAJU MENI, 4. ČITAMO SVI ZAJEDNO, SVATKO SVOJU KNJIGU, 5. RAZGOVARAMO, CRTAMO I PREPRIČAVAMO PROČITANO, te pišemo dojmove. Nakon napisanih dojmova učenik donosi ruksak u školu i prvih 10ak minuta na satu hrvatskog jezika prepričava lijepe doživljaje.
Na ovaj način djecu se uključuje u model čitanja radi razonode s ciljem razvoja tehnike (vještine) čitanja. Roditeljima se skreće pozornost na činjenicu koliko je nezamjenjivo da tijekom nižih razreda budu uzor djeci u čitanju. Isto tako ukazuje im se na važnost svladavanja tehnike čitanja, upućuje ih se kako da pomognu svojoj djeci u svladavanju čitanja.
knjižničarka Maja Milanović Cvjetković


Institucije | ![]() |
| • MZOS |
| • Carnet |
| • Portal Škole |
| • HSIN |
| • AZOO |
| • NCVVO |
| • Office 365 |
Tražilice | ![]() |
| • Yahoo |
| • AskForKids |
Priroda | ![]() |
| • PP Papuk |
| • PP Kopački rit |
| • NP Paklenica |
| • NP Plitvička jezera |
| • NP Risnjak |
| • NP Brijuni |
| • NP Mljet |
| • NP Sjeverni Velebit |
| • NP Krka |
| • NP Kornati |
Časopisi | ![]() |
| • Enter |
| • BUG |
| • VIDI |
| • Meridijani |
| • PC CHIP |