« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U sklopu eTwinning projekta Ja i sva moja lica( Me, myself & I) učenici i učiteljice PO Golinci obilježili su Svjetski dan ljubaznosti. Kroz cijeli dan smo provodili aktivnosti vezane za pojam ljubaznost.
Za početak su pisali na Padlet ploču što je za njih ljubaznost.
https://padlet.com/164ana/o3al1h0pxir1ep5j
Nakon toga smo pogledali prezentaciju o ljubaznosti. Saznali smo nešto više o tome od kada se obilježava Svjetski dan ljubaznosti, što je sve ljubaznost, kako mi možemo pokazati ljubaznosti, gledali smo kratki španjolski animirani film o ljubaznosti u školi.
https://docs.google.com/presentation/d/192KWY1yXdhBciEDUkNbGLn0Ep3h1ua6MDVb9ZklBFow/edit?usp=sharing
Učenici su rješavali listiće o tome kao su oni ljubazni, koja je razlika između ljubazna i neljubazna ponašanja, pisali su/crtali kako su oni ljubazni u školi, kod kuće i sa svojim prijateljima.
Čitali smo priču o ljubaznom lavu i izradili scenografiju o priči.
https://read.bookcreator.com/hNKxCLBxuJf5FZJo4Aaqrt6vz8m2/pUBIBrDwSTisa75_pE6SWg
Na samom kraju radili smo i dugu ljubaznosti gdje su učenici pisali koju ljubaznost nude. Te smo s tom dugom ukrasili naš pano.
Na kraju smo imali evaluaciju današnjeg dana gdje su se učenici izjašnjavali kako im je bilo u projektu Budimo ljubazni.
https://forms.gle/e9Yv88fmQBf9vWn26