« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U srijedu, 3. veljače 2021. u Područnom odjelu Kućanci učenici 3. i 4. razreda obilježili su Globalni školski dan igre (Global School Play Day - GSPD). Ovaj se dan obilježava od 4. veljače 2015. u školama širom svijeta. Obilježavanjem ovog dana želi se potaknuti nestrukturirana dječja igra koje u današnje vrijeme ime sve manje.
Nestrukturirana dječja igra pomaže djetetu u njegovu razvoju.
Zanimljivo predavanje Petera Graya o utjecaju nestrukturirane igre na dječji razvoj i igri u današnjim društvenim uvjetima možete poslušati na TEDxu .
Mi smo u srijedu, u školu od kuće ponijeli igračke s kojima se želimo igrati. Jedini uvjet u izboru igračke je bio – ne smije imati bateriju / trebati punjač, dakle, bez elektronskih uređaja. Bile su dobrodošle sve društvene igre, lutke, slagalice, igraće karte, neoblikovani materijal, boje… Uz veliko nestrpljenje igra je započela, u pozitivnom ozračju trajala i po mišljenju učenika – prebrzo završila.
Za kraj, nekoliko mudrih o igri…