« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Dolazi već Uskrs
zapjevajmo svi,
i zečiću gnijezdo pripremimo mi.
Uskrs je motiv mnogoj djeci da pokažu svoju kreativnu stranu putem likovnog, literarnog i dramskog izričaja.
U našim su područnim odjelima i ove godine mnogi učenici svojom kreativnošću to i dokazali.
S veseljem i lijepim željama proslavimo nadolazeći blagdan.
Sretan Uskrs svima!
PO Radikovci
Tijekom ovoga tjedna učenici i učenice PO Radikovci su bile marljivi i kreativni. Čitali su i prepričavale tekstove s uskrsnom tematikom. Pripovijedali su o uskrsnim običajima našega zavičaja,izrađivali ukrase za panoe. Učenice 3. i 4. razreda izradile su čestitku za obitelj i uskršnji vjenčić. Uz ritmičke pokrete pjevale su pjesmu Sretan Uskrs. Natjecale su se u nošenju kuhanog jajeta u žlici. Učenici 2.r. su opet malo reciklirati i od prirodnina i materijala kojeg više ne koriste izradili poklone za obitelj. Plesali su i pjevali o izgubljenom piletu. Utvrdili su povezanost proljeća u prirodi, male zećiće i piliće te cvjetanje novog života sa Isusovim uskrsnućem. Žurno su tražili jaja sa zadacima po školskom dvorištu te riješili izazove unutar jaja.
PO Beničanci: Integrirani dan - Uskrs
Razred: 1.,2.,3. i 4. razred
Cilj aktivnosti:
Pripreme kroz Veliki tjedan, upoznati i dopuniti svoja znanja, tradicijske i vjerske običaje vezane uz najveći kršćanski blagdan - Uskrs, razvijati zajednički doživljaj blagdana uz njegovanje pozitivnih odnosa prema tradiciji
Očekivani ishodi:
Tradicija, veselje, priprema i aktivnosti za stvaranje lijepog i sadržajnog doživljaja
Način realizacije aktivnosti:
Oblik - integrirana nastava
Sudionici - učenici i učitelji PO Beničanci
Način učenja - promatranje, pisanje, čitanje, fotografiranje, likivne radionice, slušanje glazbe, pjevanje, izvještavanje o vjerskim običajima vezanim uz Uskrs, glazbeno stvaralaštvo, plesni pokret
Metode poučavanja - razgovor, čitanje, pisanje, izvještavanje, radionice izrade pisanica na više različitih načina, uređenje škole
Trajanje izvedbe - 4 školska sata - 26. ožujak 2021.
Potrebni resursi - papir, boje, pisanice, aplikacije, fotografije, različiti kreativni materijali
Način praćenja - provjera ishoda
Likovno-literarnim izražavanjem, provjerom primjene stečenih znanja, dopuna znanja o dosadašnjim iskustvima, pisana i usmena prezentacija, likovne kreativne radionice, izlaganje novostečenih spoznaja, glazba i plesni pokret
Odgovorne osobe - Dražena Vidranski (2. i 4. razred) i Melita Mihić (1. i 3. razred)
Evo kako smo u našem PO Beničanci iskazali radost Uskrsa, a sve popratili fotografijama...
U radosti i veselju, uz mnoštvo maštovitosti i inspiracije prikazali smo radost, šarolikost i ljepotu Uskrsa.
Samim time želimo svima sretan Uskrs!
PO Golinci: Integrirani nastavni dan- Uskrs
U ponedjeljak, 29.ožujka 2021. integrirali smo nastavne sadržaje vezane za Uskrs iz hrvatskog jezika, sata razrednika, prirode i društva, likovne i glazbene kulture. Imali smo potragu za slovima od kojih smo sastavljali riječi i rečenice vezene za Uskrs, čitali smo priče, pjevali pjesmice, izrađivali uskrsne čestitke i ukrase, pripovijedali od uskrsnim običajima.
Učenici i učiteljice područnog odjela Golinci
PO Miholjački Poreč
Učenici su tijekom Velikog tjedna kroz nastavne predmete i putem raznih aktivnosti obilježili nadolazeći blagdan Isusova uskrsnuća. Kreativno i vrlo maštovito dočarali su uskrsne motive i običaje. Uz taktove pjesme „Zeko pleše“ zapjevali smo i zaplesali slaveći Uskrs, poklone u gnijezdu i proljetne praznike.
Učenici i učiteljica područnog odjela Miholjački Poreč.
PO Lacići
Cvjetnica je prvi dan Velikog tjedna, tjedna koji prethodi najvećem kršćanskog blagdanu – Uskrsu. Učenici PO Lacići cijeli su tjedan obilježili uskršnjim aktivnostima. Tjedan su započeli umivanjem u cvjetnoj vodi. Sami su u zdjelicu nabrali cvijeće, a zatim zdjelice ispunili vodom. Umivanjem su započeli godinu zdravlja, ljepote i mira. Izradili su i cvijeće od papira te štapića i stavili jaje u sredinu. Nadalje, učenici su, u skladu s tradicijom, bojali pisanice i izrađivali košarice od kartona u koje su pisanice i stavili. Naučili su što svaka boja na pisanicama predstavlja te riješili prigodan listić. Zajednički su modelirali uskršnjeg zeca i zečicu od plastelina te istraživali o zecu kao simbolu Uskrsa. Naučili su da je pile, kao simbol novog života, također dio uskršnje tradicije te su u skladu s tim izradili piliće od vune. Ukrasili su prozore učionica uskršnjim motivima te govorili o tradiciji darivanja na Uskrs. O tradiciji su govorili i prepričavajući događaje u danima prije samog Uskrsa – blagoslov jela i odlazak na misu. Na samom kraju tjedna pogledali su i animirani film Pet legendi koji na moderan, djeci blizak način, ističe važnost tradicije u našim životima.