preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Matija Gubec" Magadenovac

Login

eLektire
eLektire
Upisi u srednje škole 2019./2020.
Odluka o upisu učeni...
PRAVILNIK O ELEMENTI...
Čitanje - put učenja

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Razredne web stranice

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 1. 2010.

Ukupno: 771296
Erasmus+ 2023.

Erasmus+ 2022.

Erasmus+ 2020.

Erasmus+ 2019.

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt "Igra i druženje" u PO Lacići
Autor: Ivana Balatinac, Ana-Marija Belcar, 3. 5. 2021.

 

U PO Lacići kroz mjesec travanj proveden je projekt "Igra i druženje".  Cilj projekta bio je razviti osjećaj jednakosti, potaknuti na druženje i razvijati interes za logičkim razmišljanjem. Kako bi sve bilo u skladu s epidemiološkim mjerama učiteljice su provele zasebne aktivnosti za svoje razredne odjele, ali i zajedničke koje su se stoga odvijale na svježem zraku, na primjerenoj udaljenosti. 


Kako bi razvile empatiju kod učenika učiteljice su provele nekoliko razgovornih aktivnosti koje bi u učenicima potaknule osjećaj zajedništva i jednakosti, ali i osvijestile im  unutarnje osjećaje kako njih samih tako i ostalih. Važno je bilo shvatiti da odgovornost za samoga sebe, ali i druge ima veliko značenje u igri, ali i životu općenito. Kako u mjesecu travnju obilježavamo Dan planeta Zemlje uskladili smo i ovaj projekt s tim danom. Učenici su pokazali koje se sve igre mogu provesti u prirodi i poučili nas zašto je druženje u prirodi važno za zdravlje našeg tijela, ali i duha. Logičko su razmišljanje razvijali samostalno osmišljajući igre, ali i igrajući već im dobro poznate društvene igre. „Čovječe, ne ljuti se!”, „Lijepom našom”, „Država-grad-selo” samo su neke od omiljenih im igara kojima je razvijana empatija u djece, natjecateljski duh, ali i usvajano novo znanje. Svoje su znanje pokazali i igrajući omiljenu im igru Kviz znanja. Igre na računalu također su uvrštene u raspored projekta jer je taj način druženja također dio dječje svakodnevice te je stoga bilo važno istaknuti koje su igre korisne i dobrodošle, a koje ipak ne.

Učenici i učiteljice uživali su u aktivnostima projekta te još jednom pokazali da se kroz igru i druženje najbolje zabavlja, ali i uči.

     

      

      





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju