« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U PO Lacići kroz mjesec travanj proveden je projekt "Igra i druženje". Cilj projekta bio je razviti osjećaj jednakosti, potaknuti na druženje i razvijati interes za logičkim razmišljanjem. Kako bi sve bilo u skladu s epidemiološkim mjerama učiteljice su provele zasebne aktivnosti za svoje razredne odjele, ali i zajedničke koje su se stoga odvijale na svježem zraku, na primjerenoj udaljenosti.
Kako bi razvile empatiju kod učenika učiteljice su provele nekoliko razgovornih aktivnosti koje bi u učenicima potaknule osjećaj zajedništva i jednakosti, ali i osvijestile im unutarnje osjećaje kako njih samih tako i ostalih. Važno je bilo shvatiti da odgovornost za samoga sebe, ali i druge ima veliko značenje u igri, ali i životu općenito. Kako u mjesecu travnju obilježavamo Dan planeta Zemlje uskladili smo i ovaj projekt s tim danom. Učenici su pokazali koje se sve igre mogu provesti u prirodi i poučili nas zašto je druženje u prirodi važno za zdravlje našeg tijela, ali i duha. Logičko su razmišljanje razvijali samostalno osmišljajući igre, ali i igrajući već im dobro poznate društvene igre. „Čovječe, ne ljuti se!”, „Lijepom našom”, „Država-grad-selo” samo su neke od omiljenih im igara kojima je razvijana empatija u djece, natjecateljski duh, ali i usvajano novo znanje. Svoje su znanje pokazali i igrajući omiljenu im igru Kviz znanja. Igre na računalu također su uvrštene u raspored projekta jer je taj način druženja također dio dječje svakodnevice te je stoga bilo važno istaknuti koje su igre korisne i dobrodošle, a koje ipak ne.
Učenici i učiteljice uživali su u aktivnostima projekta te još jednom pokazali da se kroz igru i druženje najbolje zabavlja, ali i uči.