« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U drugom i trećem razredu integracija je započela animiranim filmom Štrumpfastične olimpijske igre. Prepričavao se animirani film, razgovaralo se o različitim sportovima koje su učenici mogli vidjeti u filmu, najdražem sportu, najdražem sportašu, utjecaju sporta na život, nastanku i vrstama Olimpijskih igara, olimpijskoj zastavi i himni, krugovima, plamenu. Kroz aktivnost Da sam ja olimpijac učenici su oblikovali i ispričali kratku priču potaknuti podatcima koje su dobili. Postavljeno je pitanje: Koji sport najviše voliš i zašto?
Učenici prvog i trećeg razreda pogledali su kratak video o našim najuspješnijim sportašima, razgovarali o najdražem sportu i sportašu, nastanku i vrstama Olimpijskih igara, olimpijskim znamenjima te važnosti tjelovježbe i bavljenja sportom.
Nakon toga svi učenici izrađivali su piktograme – simbole pojedinih sportova koji se pojavljuju na Olimpijskim igrama.
Na samome kraju obilježavanja Hrvatskog olimpijskog dana, u školskome dvorištu proveli smo aktivnosti pod nazivom “U zdravom tijelu, zdrav duh”. Učenici su se razgibavali uz veselu glazbu te su uslijedile natjecateljske igre. Obruči su nam bili glavni rekviziti za izvođenje igara jer su učenike podsjećali na olimpijske krugove. Neke od igara bile su Obuci obruč, Motorička igra križić – kružić te Tko će prije, nakon kojih je uslijedio poligon s preprekama za trčanje, skakanje i provlačenje.
Na samome kraju svi sudionici dobili su zaslužene medalje uz koje smo naglasili moto olimpijskih igara:
“Najvažnije na Olimpijskim igrama nije pobijediti,
nego sudjelovati,
kao što ni u životu nije najvažnija pobjeda
nego borba.
Velik je čovjek onaj tko ne osvaja nešto
bez časne borbe.”