« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U petak, 4. veljače 2022. u PO Šljivoševci učenici 1. i 4. razreda obilježili su Svjetski dan školske igre (Global School Play Day). Glavni cilj ovog projekta u kojem sudjeluju mnoge države svijeta promicanje je važnosti nestrukturirane igre za razvoj djeteta te važnost igre bez ekrana i tehnologija. Igra potiče djecu na kreativnost i rješavanje problema, jača samopouzdanje te se igranjem kod djece razvijaju različite vrste vještina – motoričke, emocionalne, kognitivne, socijalne i govorne.
Zadatak učenika bio je od kuće donijeti igračke po želji: društvene igre, karte, lutke, plišance, legiće, automobile,…). Jedini uvjet bio je da igračka ne smije imati bateriju ili trebati punjač – bez električne energije.
Učenici su bili oduševljeni igrom. Sami su smišljali aktivnosti, dijelili se u grupe, učili jedni druge novim igrama, objašnjavali pravila, dogovarali se…Dan je prebrzo završio, a učenici su poželjeli više ovakvih sati u školi.
Za igru se često tvrdi da je ona opuštanje od ozbiljna učenja. Ali za djecu je igra ozbiljno učenje. Upravo je igra najveći zadatak djetinjstva.
F. Rogers