« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Naša je škola dobila poziv da učenici 6. razreda sudjeluju u znanstveno-istraživačkom projektu „Uloga informalnog kontakta s engleskim jezikom u procesu ovladavanja engleskim kao stranim jezikom". Svrha istraživanja je unaprijeđenje nastave engleskog jezika radi ispunjavanja stvarne (školske i izvanškolske) potrebe učenika obzirom na raznovrsne kontakte koje ostvaruju s drugim, izvornim i neizvornim, govornicima engleskog jezika putem različitih medija.
Slična istraživanja obavljena su s četvrtim razredima i učenicima srednjih škola u Hrvatskoj. Hrvatski četvrtaši su u jednom projektu u kojem je bilo 7 europskih zemalja imali jako dobre rezultate, odnosno, bili su među prve tri najuspješnije zemlje (švedska su djeca bila prva, nizozemski i hrvatski učenici dijelili su drugo i treće mjesto, ovisno o kojoj se jezičnoj djelatnosti radilo).
Hrvatski srednjoškolci su, također, bili među najboljima u Europi. Slično istraživanje provedeno je u Švedskoj, Danskoj i Nizozemskoj i te zemlje redovito imaju najbolje rezultate iz engleskog jezika na međunarodnim testiranjima.
Istraživanje provodi doc.dr.sc. Mirna Erk, profesorica na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.