« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Danas, 6. veljače, i mi smo se pridružili obilježavanju Dana sigurnijeg interneta kojeg smo povezali s našim Erasmus+KA1 projektom Ukorak s generacijom Z i Alfa te tečajem na kojem su sudjelovale učiteljice Ana i Tena pod nazivom The 4Cs: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in School. Kroz prezentaciju smo se upoznali s opasnostima na internetu, pravilima ponašanja prilikom korištenja interneta, društvenih mreža ili komunikacijskih servisa, kao i o vršnjačkom nasilju putem interneta.
Nakon toga smo u skupinama sudjelovali u radionici pod nazivom Kritičko razmišljanje koja je preuzeta iz radne bilježnice za djecu Upoznajmo i prepoznajmo e – nasilje koja je izrađena u sklopu istoimenog projekta koji provodi Centar za nestalu i zlostavljanu djecu u partnerstvu s Centrom za pružanje usluga u zajednici “Izvor”, Nastavnim zavodom za javno zdravstvo Primorsko - goranske županije te u suradnji sa Studijskim centrom za socijalni rad Pravnog fakulteta u Zagrebu.
Kritičko razmišljanje započinje u djetinjstvu i razvija se tijekom cijelog života baš poput drugih ljudskih vještina. Kritičko razmišljanje jedno je od neophodnih vještina za zdrav i neometan razvoj djece i mladih u 21. stoljeću, a naročito onih koji pripadaju generacijama Z i Alfa gdje gotovo svi posjeduju digitalne uređaje s pristupom internetu na kojima su izloženi vijestima i napisima s raznih elektroničkih medija. Upravo smo kroz navedenu radionicu morali kritički misliti i riješiti nastali problem. Slijedilo je izlaganje skupina i kratka rasprava. Kako puno vremena provodimo za ekranima bilo mobitela, računala, televizora, sljedeći zadatak bio je napisati koje aktivnosti bismo mogli raditi umjesto igranja video igara, odnosno bez korištenja ekrana. Za kraj smo morali napisati što smo danas naučili. Shvatili smo da mnogo toga znamo te ćemo se truditi primjenjivati naučeno. Na kraju dana slijedila je evaluacija.