« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U sklopu projekta „Gupčevi iskrići“ koji je financiran od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja, dana 26.2.2024. našu školu posjetila je članica Udruge Klikerja Marija Jurić, inače stručna suradnica psihologinja u OŠ Drenje te OŠ „Ivana Brlić Mažuranić“ Strizivojna. Darovito dijete/učenik je dijete/učenik u kojega su utvrđene iznadprosječne opće intelektualne sposobnosti i/ili specifične sposobnosti, visok stupanj kreativnosti i motivacije te dosljedno postizanje izrazito iznadprosječnih postignuća i/ili uradaka u jednom ili više područja. Darovitost je sklop osobina, iznadprosječnih općih ili specifičnih sposobnosti, visokoga stupnja kreativnosti i motivacije koji darovitima omogućava razvijanje izvrsnih kompetencija i dosljedno postizanje izrazito iznadprosječnih postignuća i/ili uradaka u jednome ili više područja.
Zbog višedimenzionalnosti uključenih sposobnosti i osobina, kao i njihove razvojne prirode, daroviti su vrlo heterogena skupina. Stoga je identifikacija darovite djece i učenika složen postupak koji se kontinuirano provodi kako bi se prepoznale i zadovoljile odgojno-obrazovne potrebe darovitih, odnosno poticali njihovi visoki potencijali odgovarajućom podrškom u odgojno-obrazovnome sustavu. U sklopu navedenog predavanj učitelji su imali priliku čuti osobitosti socioemocionalnog razvoja darovitih učenika te kako udovoljiti određenim potrebama učenika kako bi se ostvario njihov pun potencijal. Često se kod darovitih učenika uočava neusklađen razvoj između različitih aspekata intelektualnog, emocionalnog i fizičkog razvoja, stoga je vrlo važno imati na umu spomenutu asinkroniju kada je riječ o planiranju daljnjeg rada s darovitim učenicima.