
Čitaj mi! - obilježili smo Međunarodni dan dječje knjige
Povodom Međunarodnog dana dječje knjige uključili smo se u prvu nacionalnu kampanju za promicanje čitanja naglas djeci pod nazivom "Čitaj mi!". Održane su pedagoške radionice za učenike od 1. do 4. razreda s ciljem poticanja ljubavi prema čitanju i zajedničkog čitanja u obitelji.

Pedagoginja Monika Zrakić održala je radionice za učenike 3. i 4. travnja. Učenici su poslušali priču "Dječak koji je propustio trenutak" domaće autorice Branke Dukić koja govori o vremenu koje djeca provode na ekranima i propuštanju lijepih trenutaka iz stvarnoga života. Ovu poučnu priču sa suvremenom i djeci bliskom temom pedagoginja je pročitala u ugodnoj čitalačkoj atmosferi, a učenici su sa zanimanjem pratili. Poslije čitanja razmijenili su svoja iskustva slična onima koje proživljava dječak Luka u priči.


Nakon analize pročitane priče učenici su izradili "Pozivnicu-čitalicu" za roditelje kojom ih mogu pozvati na zajednički posjet Gradskog knjižnici Đakovo te zajedničko čitanje priče u obiteljskom domu tijekom proljetnih praznika.

Ova pedagoška radionica usmjerena je jačanju kulture čitanja u obitelji i kvalitetnog provođenja slobodnog vremena roditelja i djece te poticanjem čitanja od najranije dobi. Isto tako, poticanjem ljubavi prema knjizi i jačanjem navika čitanja kod djece utječemo na obogaćivanje riječnika, potičemo razvoj mašte i kreativnosti te razvijamo vještine održavanja pažnje i koncentracije.


O kampanji "Čitaj mi!"
"Čitaj mi!" prva je nacionalna kampanja za promicanje čitanja naglas djeci od rođenja. Kampanju provode Hrvatsko knjižničarsko društvo - Komisija za knjižnične usluge za djecu i mladež, UNICEF, Hrvatsko pedijatrijsko društvo, Hrvatsko čitateljsko društvo, Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti i Hrvatsko logopedsko društvo. Pokrenuta je povodom Europske godine čitanja naglas (2013.), a odvijala se pod pokroviteljstvom Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku. Cilj kampanje je poticati roditelje i druge odrasle da s čitanjem naglas djetetu započnu već od njegova rođenja kako bi čitanje postalo dijelom svakodnevnog ugodnog druženja roditelja i djece, te kako bi se stvorila posebna emocionalna veza između djeteta i odrasle osobe koja mu čita. Podjednako važan cilj jest poticati roditelje da s najmlađom djecom što prije počnu dolaziti u lokalnu knjižnicu.
U prilogu ovoj vijestti nalazi se edukativni letak za roditelje o dobrobitima čitanja naglas djeci od rajranije dobi.
pedagoginja Monika Zrakić
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
institucije | ![]() |
novine i časopisi | ![]() |
| • e-knjižnica |
| • drvo znanja |
| • enter |
| • nacional geographic |
| • časopis VIDI |
| • Večernji list |
| • glas slavonije |
Đakovo | ![]() |
| • grad Đakovo |
| • Đakovo danas |
| • radio Đakovo |
| • Strossmayerova Kated... |
| • Turistička zajednica... |
| • ergela |