« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Radionica „Od mrvice do gotovog proizvoda - upoznavanje proizvodnog proces“
Kao nastavak projekta „ Sinergija održivog razvoja i poduzetničke aktivnosti u školskim klupama“, dana 12. studenog, u našoj školi se održala radionica na temu „Od mrvice do gotovog proizvoda-upoznavanje proizvodnog proces“.
Radionicom su obuhvaćeni učenici 7.a, 7.b, i 8. b razreda . Učenici su se podijelili u više skupina te je svaka skupina dobila određeni proizvod. Za dobiveni proizvod, u određenom vremenu, morali smo smisliti privlačnu reklamu. Kada su se učenici svake grupe dogovorili i osmislili reklamu za svoj proizvod, morali su je predstaviti ostalim sudionicima radionice.
Učenici su iznijeli svoja mišljenja o svakoj reklami i je li im bila privlačna. Reklame su bile različite, neke su skupine veći naglasak dale na opis proizvoda, a ostale su više pažnje posvetile zanimljivosti reklame.
Bili smo zadovoljni programom radionice i naučili da, ako želimo osmisliti reklamu za neki proizvod, moramo ga najprije dobro upoznati, poznavati njegovu namjenu i sve njegove prednosti. A da bi reklama polučila uspjeh, povećanje prodaje proizvoda, mora biti zanimljiva i proizvod učiniti primamljivim. Uzbuđeni smo i radujemo se nadolazećim radionicama.
Ana Rako, učenica 7. a razreda
Radionica: Bonton u poslovnoj komunikaciji
U ponedjeljak, 9. prosinca, učenici 7.a, 7.b i 8. b razreda su , pod vodstvom voditelja odjela rada s mladima iz PRONI centra, Karoline Šoš Živanović i Gorana Jelenića, sudjelovali u jednosatnoj radionici pod nazivom „Bonton u poslovnoj komunikaciji“.
U uvodnom dijelu radionice učenici su kroz igru: „Poredajte se po visini“ i „Poredajte se po datumu rođenja“ (vidljiva i nevidljiva razlika) usvajali pojmove verbalne i neverbalne komunikacije.
U središnjem su dijelu radionice, kroz aktivnost pod nazivom „Što me najviše smeta u komunikaciji s drugim ljudima“ (oluja ideja), učenici na ploču zapisivali svoja neugodna iskustva u komunikaciji s drugim ljudima. A zatim su se podijelili u grupe te kroz aktivnost „Prepoznavanje dobre i nekvalitetne komunikacije“, odvajali fotografije dobre komunikacije od onih za koje su zaključili da predstavljaju lošu komunikaciju. Nakon toga su , promišljanjem o posljedicama takve komunikacije u poslovnom svijetu, središnju aktivnost završili tako da je svaka grupa kratko predstavila svoje zaključke na temu „ Bonton u poslovnoj komunikaciji“.
Radionica je završena sa pregledom zanimiljivosti vezane za kulturno poslovno komuniciranje u različitim kulturama.
Koordinatorica projekta za OŠ Mitnica,
Edita Lukačević, dipl.ing. i prof. mat.