« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Učenici 5.a i 5. b razreda uključili su se u aktivnosti vezane za godišnji školski Erasmus+ projekt pod nazivom „Osigurajmo ETI budućnost: Ekologija, Tehnologija poučavanja, Inkluzija“ provođenjem razredne aktivnosti: Prikupljanje, razvrstavanje, prikazivanje i analiza podataka.
Aktivnost je imala za cilj istražiti uključenost učenika i njihovih obitelji u školske ekološke akcije i obiteljsku brigu o razvrstavanju i pravilnom odlaganju otpada (papir, plastika, metal, baterije, čepovi i biootpad).
Učenici su podijeljeni u 4 skupine koje su imale zadatak osmisliti ispitna pitanja kojim će istražiti jesu li učenici uključeni u neku od školskih ekoloških i humanitarnih akcija, te brinu li se njihove obitelji i oni osobno o razvrstavanju i pravilnom odlaganju otpada iz osobnog i obiteljskog života.
Nakon provedenog istraživanja prikupljene podatke učenici su najprije tablično razvrstali, a zatim ih prikazali stupčastim dijagramima i u sklopu razredne rasprave izvršili analizu prikupljenih podataka.
Aktivnost je imala za svrhu, osim ostvarivanja nastavnih ishoda vezanih za prikupljanje, razvrstavanje, prikazivanje i analizu podataka, osvijestiti učenike o njihovoj osobnoj odgovornosti u brizi za zdravlje naše planete i u skladu s tim nužnosti održivog razvoja.
Pogledate li slike upit ćete dio razredne atmosfere i pogledati rezultate njihova istraživanja.
Predmetna učiteljica:
dipl. ing. i prof. Edita Lukačević