preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mladost Zagreb

Školski odbor

Školom upravlja Školski odbor.

Školski odbor ima sedam članova od kojih jednog člana bira i razrješuje Radničko vijeće, a ako Radničko vijeće nije utemeljeno, imenuju ga i opozivaju radnici neposrednim i tajnim glasovanjem, na način propisan Zakonom o radu za izbor radničkog vijeća koje ima samo jednog člana, a ostalih šest članova imenuje i razrješava:

  • Učiteljsko vijeće dva člana iz reda učitelja i stručnih suradnika
  • Vijeće roditelja jednog člana iz reda roditelja koji nije radnik Škole
  • Osnivač tri člana samostalno.

Članovi Školskog odbora imenuju se na vrijeme od četiri godine i mogu biti ponovno imenovani, a mandat članova teče od dana konstituiranja Školskog odbora.

Školski odbor se može konstituirati ako je imenovana većina članova Školskog odbora.


Članovi Školskog odbora u mandatu od 08.04.2021. godine do 08.04.2025. godine:

Ivana Čorić - predstavnica osnivača

Tihana Ivić - predstavnica osnivača

Ivan Vranković - predstavnik osnivača

Tajana Meglaj - predstavnica roditelja

Mira Bogut - predstavnica učitelja i stručnih suradnika

Monika Smojver - predstavnica učitelja i stručnih suradnika

Mira Kasun - predstavnica radnika


Predsjednica Školskog odbora - Mira Bogut

Zamjenica predsjednice Školskog odbora - Tajana Meglaj


Javnost rada

Temeljem članka 12. Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine broj 25/13. i 85/15.) tijela javne vlasti obvezna su javnost informirati o:

  • dnevnom redu zasjedanja ili sjednica službenih tijela i vremenu njihova održavanja, načinu rada i mogućnostima neposrednog uvida u njihov rad,
  • broju osoba kojima se može osigurati neposredan uvid u rad tijela javne vlasti pri čemu se mora voditi računa o redoslijedu prijavljivanja.

Osnovna škola Mladost raspolaže s tri (3) slobodna mjesta za osobe koje su zainteresirane prisustvovati sjednicama Školskog odbora, a da pritom ne ometaju red i tijek sjednice (glasno razgovaraju, upotrebljavaju mobitel i slično).

Svoju nazočnost na sjednici zainteresirani mogu prijaviti poštom na adresu: Osnovna škola Mladost, Karamanov prilaz 3, 10010 Zagreb ili na e-mail: ured@os-mladost-zg.skole.hr najkasnije jedan dan prije održavanja sjednice.

Predsjednica Školskog odbora obavijestit će sve prijavljene o mogućnosti prisustvovanja sjednici.

U slučaju da se prijavi više od tri (3) osobe mogućnost prisustvovanja sjednici odredit će se prema redoslijedu pristiglih prijava.

Tijela javne vlasti nisu dužna osigurati neposredan uvid u svoj rad kada se radi o pitanjima u kojima se po zakonu javnost mora isključiti, odnosno ako se radi o informacijama za koje postoje ograničenja prava na pristup prema odredbama Zakona o pravu na pristup informacijama.


Pozivi na sjednice Školskog odbora Osnovne škole Mladost

Konstituirajuću sjednicu koja će se održati 08.04.2021. godine (četvrtak) s početkom u 12.00 sati

2. sjednicu koja će se održati 28.04.2021. godine (srijeda) s početkom u 18.00 sati

3. sjednicu koja će se održati 20.05.2021. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

4. sjednicu koja će se održati 01.06.2021. godine (utorak) s početkom u 18.00 sati

5. sjednicu koja će se održati 22.07.2021. godine (četvrtak) s početkom u 12.00 sati

6. sjednicu koja će se održati 31.08.2021. godine (utorak) s početkom u 18.00 sati

7. sjednicu koja će se održati 06.10.2021. godine (srijeda) s početkom u 18.00 sati

8. sjednicu koja će se održati 04.11.2021. godine (četvrtak) s početkom u 19.00 sati

9. sjednicu koja će se održati 03.12.2021. godine (petak) s početkom u 18.00 sati

10. sjednicu koja će se održati 28.02.2022. godine (ponedjeljak) s početkom u 18.00 sati

11. sjednicu koja će se održati 09.06.2022. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

12. sjednicu koja će se održati 15.07.2022. godine (petak) s početkom u 12.00 sati

13. sjednicu koja će se održati 31.08.2022. godine (srijeda) s početkom u 19.00 sati

14. sjednicu koja će se održati 05.10.2022. godine (srijeda) s početkom u 18.00 sati

15. sjednicu koja će se održati 27.10.2022. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

16. sjednicu koja će se održati 16.11.2022. godine (srijeda) s početkom u 18.00 sati

17. sjednicu koja će se održati 30.11.2022. godine (srijeda) s početkom u 18.00 sati

18. sjednicu koja će se održati 22.12.2022. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

19. sjednicu koja će se održati 19.01.2023. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

20. sjednicu koja će se održati 09.02.2023. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

21. sjednicu koja će se održati 30.03.2023. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

22. sjednicu koja će se održati 25.05.2023. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

23. sjednicu koja će se održati 12.07.2023. godine (četvrtak) s početkom u 12.00 sati

24. sjednicu koja će se održati 30.08.2023. godine (srijeda) s početkom u 18.00 sati

25. sjednicu koja će se održati 05.10.2023. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

26. sjednicu koja će se održati 26.10.2023. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

27. sjednicu koja će se održati 30.11.2023. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

28. sjednicu koja će se održati 21.12.2023. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

29. sjednicu koja će se održati 31.01.2024. godine (srijeda) s početkom u 18.00 sati

30. sjednicu koja će se održati 29.02.2024. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

31. sjednicu koja će se održati 08.03.2024. godine (petak) s početkom u 18.00 sati

32. sjednicu koja će se održati 27.03.2024. godine (srijeda) s početkom u 18.00 sati

33. sjednicu koja će se održati 03.04.2024. godine (srijeda) s početkom u 18.30 sati

34. sjednicu koja će se održati 08.04.2024. godine (ponedjeljak) s početkom u 18.00 sati

35. sjednicu koja će se održati 22.04.2024. godine (ponedjeljak) s početkom u 18.00 sati

36. sjednicu koja će se održati 10.05.2024. godine (petak) s početkom u 18.00 sati

37. sjednicu koja će se održati 16.05.2024. godine (četvrtak) s početkom u 16.30 sati

38. sjednicu koja će se održati 03.06.2024. godine (ponedjeljak) s početkom u 18.30 sati

39. sjednicu koja će se održati 13.06.2024. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

40. sjednicu koja će se održati 11.07.2024. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

41. sjednicu koja će se održati 17.07.2024. godine (srijeda) s početkom u 18.00 sati

42. sjednicu koja će se održati 29.08.2024. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati


Zapisnici sa sjednica Školskog odbora Osnovne škole Mladost

Konstituirajuća sjednica koja se održala 08.04.2021. godine (četvrtak)

2. sjednica koja se održala 28.04.2021. godine (srijeda)

3. sjednica koja se održala 20.05.2021. godine (četvrtak)

4. sjednica koja se održala 01.06.2021. godine (utorak)

5. sjednica koja se održala 22.07.2021. godine (četvrtak)

6. sjednica koja se održala 31.08.2021. godine (utorak)

7. sjednica koja se održala 06.10.2021. godine (srijeda)

8. sjednica koja se održala 04.11.2021. godine (četvrtak)

9. sjednica koja se održala 03.12.2021. godine (petak)

10. sjednica koja se održala 28.02.2022. godine (ponedjeljak)

11. sjednica koja se održala 09.06.2022. godine (četvrtak)

12. sjednica koja se održala 15.07.2022. godine (petak)

13. sjednica koja se održala 31.08.2022. godine (srijeda)

14. sjednica koja se održala 05.10.2022. godine (srijeda)

15. sjednica koja se održala 27.10.2022. godine (četvrtak)

16. sjednica koja se održala 16.11.2022. godine (srijeda)

17. sjednica koja se održala 30.11.2022. godine (srijeda)

18. sjednica koja se održala 22.12.2022. godine (četvrtak)

19. sjednica koja se održala 19.01.2023. godine (četvrtak)

20. sjednica koja se održala 09.02.2023. godine (četvrtak)

21. sjednica koja se održala 30.03.2023. godine (četvrtak)

22. sjednica koja se održala 25.05.2023. godine (četvrtak)

23. sjednica koja se održala 12.07.2023. godine (četvrtak)

24. sjednica koja se održala 30.08.2023. godine (srijeda)

25. sjednica koja se održala 05.10.2023. godine (četvrtak)

26. sjednica koja se održala 26.10.2023. godine (četvrtak)

27. sjednica koja se održala 30.11.2023. godine (četvrtak)

28. sjednica koja se održala 21.12.2023. godine (četvrtak)

29. sjednica koja se održala 31.01.2024. godine (srijeda)

30. sjednica koja se održala 29.02.2024. godine (četvrtak)

31. sjednica koja se održala 08.03.2024. godine (petak)

32. sjednica koja se održala 27.03.2024. godine (srijeda)

33. sjednica koja se održala 03.04.2024. godine (srijeda)

34. sjednica koja se održala 08.04.2024. godine (ponedjeljak)

35. sjednica koja se održala 22.04.2024. godine (ponedjeljak)

36. sjednica koja se održala 10.05.2024. godine (petak)

37. sjednica koja se održala 16.05.2024. godine (četvrtak)

38. sjednica koja se održala 03.06.2024. godine (ponedjeljak)

39. sjednica koja se održala 13.06.2024. godine (četvrtak)

40. sjednica koja se održala 11.07.2024. godine (četvrtak)


Više o Školskom odboru

Poslovnik o radu Školskog odbora


Školski odbor - arhiva

Školom upravlja Školski odbor.

Školski odbor ima sedam članova od kojih jednog člana bira i razrješuje Radničko vijeće, a ako Radničko vijeće nije utemeljeno, imenuju ga i opozivaju radnici neposrednim i tajnim glasovanjem, na način propisan Zakonom o radu za izbor radničkog vijeća koje ima samo jednog člana, a ostalih šest članova imenuje i razrješava:

  • Učiteljsko vijeće dva člana iz reda učitelja i stručnih suradnika
  • Vijeće roditelja jednog člana iz reda roditelja koji nije radnik Škole
  • Osnivač tri člana samostalno.

Članovi Školskog odbora imenuju se na vrijeme od četiri godine i mogu biti ponovno imenovani, a mandat članova teče od dana konstituiranja Školskog odbora.


Članovi Školskog odbora

Željka Kljajić - predstavnica osnivača

Dario Laštre - predstavnik osnivača

Danijela Šarić - predstavnica osnivača

Tajana Meglaj - predstavnica roditeljaMaijan Sršić

Sandra Balentović - predstavnica učitelja i stručnih suradnika

Mihaela Bajamić - predstavnica učitelja i stručnih suradnika

Mira Kasun - predstavnica radnika


Predsjednica Školskog odbora - Sandra Balentović

Zamjenica predsjednice Školskog odbora - Danijela Šarić


Javnost rada

Temeljem članka 12. Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine broj 25/13. i 85/15.) tijela javne vlasti obvezna su javnost informirati o:

  • dnevnom redu zasjedanja ili sjednica službenih tijela i vremenu njihova održavanja, načinu rada i mogućnostima neposrednog uvida u njihov rad,
  • broju osoba kojima se može osigurati neposredan uvid u rad tijela javne vlasti pri čemu se mora voditi računa o redoslijedu prijavljivanja.

Osnovna škola Mladost raspolaže s tri (3) slobodna mjesta za osobe koje su zainteresirane prisustvovati sjednicama Školskog odbora, a da pritom ne ometaju red i tijek sjednice (glasno razgovaraju, upotrebljavaju mobitel i slično).

Svoju nazočnost na sjednici zainteresirani mogu prijaviti poštom na adresu: Osnovna škola Mladost, Karamanov prilaz 3, 10010 Zagreb ili na e-mail: ured@os-mladost-zg.skole.hr najkasnije jedan dan prije održavanja sjednice.

Predsjednica Školskog odbora obavijestit će sve prijavljene o mogućnosti prisustvovanja sjednici.

U slučaju da se prijavi više od tri (3) osobe mogućnost prisustvovanja sjednici odredit će se prema redoslijedu pristiglih prijava.

Tijela javne vlasti nisu dužna osigurati neposredan uvid u svoj rad kada se radi o pitanjima u kojima se po zakonu javnost mora isključiti, odnosno ako se radi o informacijama za koje postoje ograničenja prava na pristup prema odredbama Zakona o pravu na pristup informacijama.


Pozivi na sjednice Školskog odbora Osnovne škole Mladost

Konstituirajuću sjednicu koja će se održati 29.03.2017. godine (srijeda) s početkom u 12.20 sati

2. sjednicu koja će se održati 04.05.2017. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

3. sjednicu koja će se održati 25.05.2017. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

4. sjednicu koja će se održati 28.06.2017. godine (srijeda) s početkom u 18.00 sati

5. sjednicu koja će se održati 30.08.2017. godine (srijeda) s početkom u 18.00 sati

6. sjednicu koja će se održati 14.09.2017. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

7. sjednicu koja će se održati 27.09.2017. godine (srijeda) s početkom u 18.00 sati

8. sjednicu koja će se održati 30.10.2017. godine (ponedjeljak) s početkom u 18.00 sati

9. sjednicu koja će se održati 20.11.2017. godine (ponedjeljak) s početkom u 18.00 sati

10. sjednicu koja će se održati 11.12.2017. godine (ponedjeljak) s početkom u 18.00 sati

11. sjednicu koja će se održati 29.01.2018. godine (ponedjeljak) s početkom u 18.00 sati

12. sjednicu koja će se održati 09.03.2018. godine (petak) s početkom u 18.00 sati

13. sjednicu koja će se održati 04.05.2018. godine (petak) s početkom u 18.00 sati

14. sjednicu koja će se održati 21.05.2018. godine (ponedjeljak) s početkom u 18.00 sati

15. sjednicu koja će se održati 11.06.2018. godine (ponedjeljak) s početkom u 18.00 sati

16. sjednicu koja će se održati 28.08.2018. godine (utorak) s početkom u 18.00 sati

17. sjednicu koja će se održati 27.09.2018. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

18. sjednicu koja će se održati 31.10.2018. godine (srijeda) s početkom u 18.30 sati

19. sjednicu koja će se održati 13.12.2018. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

20. sjednicu koja će se održati 04.01.2019. godine (petak) s početkom u 12.00 sati

21. sjednicu koja će se održati 31.01.2019. godine (četvrtak) s početkom u 18.30 sati

22. sjednicu koja će se održati 25.03.2019. godine (ponedjeljak) s početkom u 18.00 sati

23. sjednicu koja će se održati 04.04.2019. godine (četvrtak) s početkom u 18.30 sati

24. sjednicu koja će se održati 15.05.2019. godine (srijeda) s početkom u 17.30 sati

25. sjednicu koja će se održati 29.08.2019. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

26. sjednicu koja će se održati 04.10.2019. godine (petak) s početkom u 18.00 sati

27. sjednicu koja će se održati 31.10.2019. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

28. sjednicu koja će se održati 12.12.2019. godine (četvrtak) s početkom u 19.00 sati

29. sjednicu koja će se održati 19.12.2019. godine (četvrtak) s početkom u 17.00 sati

30. sjednicu koja će se održati 31.01.2020. godine (petak) s početkom u 16.30 sati

31. sjednicu koja će se održati 05.03.2020. godine (četvrtak) s početkom u 18.00 sati

32. sjednicu koja će se održati 26.03.2020. godine (četvrtak) s početkom u 12.00 sati

33. sjednicu koja će se održati 13.07.2020. godine (ponedjeljak) s početkom u 12.00 sati

34. sjednicu koja će se održati 06.10.2020. godine (utorak) s početkom u 17.30 sati

35. sjednicu koja će se održati 28.10.2020. godine (srijeda) s početkom u 18.00 sati

36. sjednicu koja će se održati 09.12.2020. godine (srijeda) s početkom u 18.00 sati

37. sjednicu koja će se održati 15.01.2021. godine (petak) s početkom u 18.00 sati

38. sjednicu koja će se održati 16.02.2021. godine (utorak) s početkom u 18.00 sati

39. sjednicu koja će se održati 16.03.2021. godine (utorak) s početkom u 18.00 sati


Zapisnici sa sjednica Školskog odbora Osnovne škole Mladost

Konstituirajuća sjednica koja se održala 29.03.2017. godine (srijeda)

2. sjednica koja se održala 04.05.2017. godine (četvrtak)

3. sjednica koja se održala 25.05.2017. godine (četvrtak)

4. sjednica koja se održala 28.06.2017. godine (srijeda)

5. sjednica koja se održala 30.08.2017. godine (srijeda)

6. sjednica koja se održala 14.09.2017. godine (četvrtak)

7. sjednica koja se održala 27.09.2017. godine (srijeda)

8. sjednica koja se održala 30.10.2017. godine (ponedjeljak)

9. sjednica koja se održala 20.11.2017. godine (ponedjeljak)

10. sjednica koja se održala 11.12.2017. godine (ponedjeljak)

11. sjednica koja se održala 29.01.2018. godine (ponedjeljak)

12. sjednica koja se održala 09.03.2018. godine (petak)

13. sjednica koja se održala 04.05.2018. godine (petak)

14. sjednica koja se održala 21.05.2018. godine (ponedjeljak)

15. sjednica koja se održala 11.06.2018. godine (ponedjeljak)

16. sjednica koja se održala 28.08.2018. godine (utorak)

17. sjednica koja se održala 27.09.2018. godine (četvrtak)

18. sjednica koja se održala 31.10.2018. godine (srijeda)

19. sjednica koja se održala 13.12.2018. godine (četvrtak)

20. sjednica koja se održala 04.01.2019. godine (petak)

21. sjednica koja se održala 31.01.2019. godine (četvrtak)

22. sjednica koja se održala 25.03.2019. godine (ponedjeljak)

23. sjednica koja se održala 04.04.2019. godine (četvrtak)

24. sjednica koja se održala 15.05.2019. godine (srijeda)

25. sjednica koja se održala 29.08.2019. godine (četvrtak)

26. sjednica koja se održala 04.10.2019. godine (petak)

27. sjednica koja se održala 31.10.2019. godine (četvrtak)

28. sjednica koja se održala 12.12.2019. godine (četvrtak)

29. sjednica koja se održala 19.12.2019. godine (četvrtak)

30. sjednica koja se održala 31.01.2020. godine (petak)

31. sjednica koja se održala 05.03.2020. godine (četvrtak)

32. sjednica koja se održala 26.03.2020. godine (četvrtak)

33. sjednica koja se održala 13.07.2020. godine (ponedjeljak)

34. sjednica koja se održala 06.10.2020. godine (utorak)

35. sjednica koja se održala 28.10.2020. godine (srijeda)

36. sjednica koja se održala 09.12.2020. godine (srijeda)

37. sjednica koja se održala 15.01.2021. godine (petak)

38. sjednica koja se održala 16.02.2021. godine (utorak)

39. sjednica koja se održala 16.03.2021. godine (utorak)


Više o Školskom odboru

Poslovnik o radu Školskog odbora


KORISNI LINKOVI

 

 

 

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 25. 10. 2013.

Ukupno: 860752
Ovaj mjesec: 3795
Danas: 9
Oglasna ploča
CMS za škole logo
Osnovna škola Mladost Zagreb / Karamanov prilaz 3, HR-10000 Zagreb / os-mladost-zg.skole.hr / ured@os-mladost-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju