« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ove je godine u Hrvatskoj prepoznato gotovo duplo više inovativnih nastavnika nego lani. Microsoftov status lidera u korištenju tehnologije za unaprjeđenje obrazovanja dobio je 21 nastavnik.
Ove se godine značajno povećao broj nastavnika sa statusom lidera u korištenju tehnologije u nastavi. Naime, Microsoft svake godine bira inovativne nastavnike koji razmjenom ideja, novim pristupima i učenjem jedni od drugih, pomoću tehnologije unaprjeđuju obrazovni sustav i pozitivno utječu na rezultate učenika.
Ove je godine titula dodijeljena 21 nastavniku iz 13 hrvatskih škola, za razliku od prošle godine kada je u program bilo uključeno njih 12.
Hrvatski lideri u korištenju tehnologije u nastavi dolaze iz svih krajeva Hrvatske. Oni su: IZ OŠ POPOVAČA ■ Manuela Kujundžić, Zvjezdana Martinec, Dunja Mijović, Maja Loina, Darko Rakić i Zvjezdana Žigolić-Južvak
IZ OŠ MATO LOVRAK IZ NOVE GRADIŠKE ■ Tihana Ribarić, Vedran Šperanda i Vesna Lončar-Cindrić
IZ OŠ MLADOST IZ OSIJEKA ■ Nikolina Mandić i Blanka Mihaljević
IZ OŠ GRIPE IZ SPLITA ■ Željan Kutleša
IZ OŠ TUŽNO ■ Gordana Sokol
IZ OŠ VELIKI BUKOVEC ■ Lidija Kralj
IZ OŠ DOMOVINSKE ZAHVALNOSTI IZ KNINA ■ Danijel Forjan
IZ OŠ SMILJEVAC ■ Anja Matešić
IZ OŠ STRAHONINEC ■ Tea Horvatić
IZ IX. GIMNAZIJE ZAGREB ■ Sonja Lušić Radošević
IZ ŽELJEZNIČKE TEHNIČKE ŠKOLE MORAVICE ■ Danijel Vrbanc
IZ SREDNJE ŠKOLE ČAKOVEC ■ Miljenko Hajdarović te
IZ GIMNAZIJE A.G. MATOŠA IZ ĐAKOVA ■ Vesna Tomić
.......
Danijel Forjan, učitelj informatike u OŠ Domovinske zahvalnosti iz Knina, sretan je što se našao u krugu inovativnih nastavnika iz Hrvatske te ističe da tehnologija pomaže učenicima u lakšem usvajanju gradiva.
„Svakodnevno koristim tehnologiju u nastavi te smatram da učenike treba kontinuirano upoznavati s razvojem tehnologije i programskih rješenja što im uvelike može pomoći, kako u savladavanju nastavnog sadržaja, tako i u rješavanju svakodnevnih radnji. Učenici lakše usvajaju sadržaje pojedinih predmeta koristeći tehnologiju jer uče kroz igru rasterećeni suhoparnih sadržaja i informacija.“
Hrvatski su nastavnici ovim priznanjem postali dijelom zajednice od 4800 nastavnika širom svijeta koji svojim primjerom inspiriraju kolege i motiviraju učenike. Zahvaljujući njima, ovaj bi se trend u Hrvatskoj mogao nastaviti i idućih godina, a nadamo se da će ga pratiti i inovacije po pitanju informatike u samom obrazovnom sustavu. [ IZ DRUGIH MEDIJA | netokracija.com ]