« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
29. travnja 2020. godine, u sedmom tjednu nastave na daljinu, svjetlo dana ugledala je razredna radijska emisija ljupinskih trećaša. Emisija, koju s ponosom predstavljamo virtualnom svijetu, inspirirana je upravo nastavom na daljinu.
Pet učenika 3.l razreda inače je sastavni dio kombiniranog razrednog odjela prigradske područne škole, koji okuplja još i šest učenika prvoga razreda. Spomenuta ekipa sastavljena je početkom šk.god. 2019./2020., koja će, osim po novonastalim trenutnim okolnostima, biti zapamćena i po tome što je ljupinska područna škola ostala bez trećeg čistog razrednog odjela. Unatoč svim izazovima nastave u kombiniranom odjelu, vrlo uspješno ovladavali su odgojno-obrazovnim ishodima pod dirigentskom palicom svoje učiteljice. To se nije promijenilo niti nakon 16.ožujka, kada su po prvi puta, uz svu pedagošku podršku učiteljice i pod budnim okom svojih odgovornih roditelja, zakoračili u svijet online nastave.
Iz perspektive učiteljice, izazovi rada u kombiniranom razrednom odjelu u virtualnom svijetu dobili su jednu novu dimenziju-svakodnevno pripremanje nastave za dva razredna odjela (što se i inače podrazumijeva), no sada za svaki razredni odjel ponaosob. To će najbolje razumjeti oni učitelji koji su okusili sve čari rada u kombiniranim odjelima-sastavljenima od dva, tri ili čak i četiri razredna odjela! Kapa dolje! Priznanje, zahvala i pozitivna podrška svakodnevno je pristizala i od strane roditelja koji imaju dva, tri ili čak više školaraca, a koji su, u uvjetima nastave na daljinu, postali istinski suradnici učiteljice. Jedanaest mališana i njihovih roditelja, baš kao i mnogi drugi u našoj školi, diljem naše zemlje i svijeta, okušalo se u radu unutar zidova virtualne učionice-Google učionice! Upravo ta aplikacija omogućila je nastavak kvalitetnog rada i osjećaj povezanosti, ali i svakodnevnu povratnu informaciju.
Budući da se učenicima trećega razreda, kao jedan od preporučenih sadržaja za ostvarivanje planiranih odgojno-obrazovnih ishoda, nudi i radijska emisija, od zamisli kreiranja razredne radijske emisije u virtualnom okružju nije trebalo odustati. Zahvaljujući ostvarivanju toga ishoda u Google učionici, ostvarila su se i odgojno-obrazovna očekivanja međupredmetnih tema (Osobni i socijalni razvoj, Učiti kako učiti te Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije). Nakon što su iz materijala postavljenih u virtualnu učionici učenici doznali nešto o povijesti radija, vrstama i tijeku radijskih emisija, vrstama zvukova s radio valova, poslušali su jednu učeničku radijsku emisiju neke novinarske grupe, ali i priču za laku noć iz arhive Hrvatskoga radija. Potom je uslijedio ozbiljniji zadatak-podjela zaduženja vezanih uz izazov snimanja razredne radijske emisije.
Rezultat marljivog i motiviranog rada učenika postavljen je u Google učionicu baš u obliku videozapisa, nalik onima kakve učenici oba razreda gotovo svakodnevno primaju iz sva tri obrazovna predmeta!
Vrijedno je spomenuti kako dio zasluge svakako pripada i roditeljima učenika te učitelju Ivici, zaduženom za montažu zvučnih zapisa.
Razrednu radijsku emisiju ponosno predstavljamo i svim zainteresiranim slušateljima!
https://drive.google.com/file/d/11OqLVg9jlTwTv8LLBF-v8L__qvgJEFh1/view
Tekst: učiteljica Irma Arbutina Đikić