« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dana 24. 10. 2013.gost predavač na satu razrednika učenicima 7. c razreda bila je pedagoginja Slavica Ordanić – Janošević. Školski sat razrednog odjela posvetili su temi „Rizične situacije – izazovi i izbori,“ nastavnoj jedinici uvrštenoj u Kurikul zdravstvenog odgoja, koja se provodi u modulu Prevencija ovisnosti, a namijenjena je učenicima 7. razreda.
Pedagoginja S. Janošević - Ordanić s učenicima 7.c razreda razgovarala je o temi vezanoj uz probleme odrastanja: „Rizične situacije - izazovi i izbori.“
Cilj je sata bio razvijati i unaprijediti vještinu donošenja odluka u vršnjačkim odnosima.
U uvodnom dijelu sata, nakon kratkog predstavljanja, učenici su osvijestili svoje karakterne osobine ličnosti. S pedagoginjom smo raspravljali o aktualnim vršnjačkim temama i problemima (prijateljstvo, glazba, učenje/školovanje, ovisnosti) o dobrim i lošim životnim izborima, a pedagoginja nam je, kroz primjere iz svakodnevnog života, pokušala osvijestiti mogućnost povećanja dobrih životnih izbora.
Naglasila je kako zasluge i odgovornost za izbore ovise isključivo o nama samima, kao i to da trebamo poštivati različitosti ili pokušati pozitivno djelovati u svrhu poboljšanja uzajamnih vršnjačkih odnosa.
Nakon čitanja motivacijske priče R. Bacha „Sedamnaest“ uslijedio je razgovor o problematici teksta: o prijateljstvu, slobodi i donošenju ispravnih odluka. Pedagoginja je naglasila da donošenje dobre ili loše životne odluke, isključivo, ovisi o našoj sposobnosti prosuđivanja u određenom trenutku.
Potom su učenici iznosili svoja iskustva i situacije u kojima su se morali suprotstaviti neželjenom ponašanju svojih prijatelja, vršnjaka (nagovoru na neki loš čin).
Na kraju smo zaključili da su samokontrola, odgovornost, visok stupanj samopouzdanja, osobine koje bi svako dijete trebalo razvijati kako bi moglo prepoznati razliku između dobrih i loših izbora i oduprijeti se , unatoč prijateljstvu, nagovoru na neželjeno ponašanje vršnjaka.
Za web pripremila: Lucija Topčić, 7.c
Sanela Jurić, prof.
Fotografija: Ivana Šokić, učiteljica