« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
17.travnja učenici 4.a i 4.c razreda po izboru MZOOS sudjelovali su u Međunarodnom istraživanju trendova u znanju matematike i prirodoslovlja ( Trend sin International Mathematics and Science Study – TIMSS 2015.). Učenici su rješavali pisane ispitne materijale koji su za tu svrhu pripremljeni za sve sudionike ispitivanja.
Istraživanje TIMSS je međunarodno istraživanje za procjenu učeničkih postignuća iz područja matematike i prirode i društva koje se provodi u četvrtim i osmim razredima osnovne škole. TIMSS 2015. šesti je po redu ciklus istraživanja, koje je postalo pouzdani pokazatelj učeničkog znanja u navedenim područjima te omogućuje zemljama sudionicama da prate napredak svojih obrazovnih sustava kroz razdoblje od 20 godina. Istraživanje TIMSS je osmišljeno za mjerenje i tumačenje razlika između nacionalnih obrazovnih sustava u svrhu unaprjeđenja podučavanja i učenja matematike i prirode i društva širom svijeta. U istraživanju TIMSS 2015. sudjeluje više od 60 zemalja.
U Hrvatskoj je ovo drugi ciklus istraživanja, prvi TIMSS proveden je 2011. godine.
Ispitivači u našoj školi su bile: Slavica Ordanić-Janošević i Zdenka Španić-Kekez, a školski koordinator za provođenje ispita bila je učiteljica Željka Zboril.
Tekst i foto: Mali novinari
Učiteljica: Irena Barić