« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nekoliko tjedana u 3. razredu događale su se razne istraživačke aktivnosti. Učili su o znanstvenicima, laboratoriju, pokusima, svojstvima vode pa su i sami proveli poneki pokus. Kako bi razvijali ishode iz prirode i društva povezane uz istraživanje tražili su najbolje načine za ostvarenje cilja. Nakon upoznavanja postupka istraživačkog pitanja saznali su u kojim stanjima voda može biti, mjerili temperaturu i raznim zadatcima istraživački došli do odgovora.Oduševljenju nije bilo kraja. Samostalan rad koji dovodi do zaključivanja pobudio je u njima prave znanstvenike. Znanje su provjerili igrom (https://learningapps.org/display?v=pb5ee9iva21)
Nakon toga su se priključili tjednu znanosti: SCIENCE IS WONDERFUL. Na platformi su igrali razne edukativne igre u kojima su učili o raznim biosustavima, pogledali su video uratke o testiranju hrane te saznali kako se mobitelom može provjeriti sadrži li mlijeko antibiotike.
Nakon spoznavanja odlučili su upoznati nekog od govornika na platformi znanstvenog tjedna. Odlučili su se za studenta inženjeringa iz Belgije, Aleksandra Marinšeka jer je znao hrvatski jezik. Održao im je predavanje o čokoladi, a potom pokazao budućnost kroz 3D naočale te robote koji grade mostove i znaju plesati. Svoja iskustva i oduševljenje provedenim istraživanjima su podijelili na i platformi. Nadamo se da će nakon ovog zanimljivog iskustva i dalje biti mali istraživači.
Sve je organizirala i vodila učiteljica Martina Cindrić.