« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Naša je škola dobila ime po piscu Mati Lovraku stoga smo ponosni kada čitamo njegova djela. Ove dane učenici 3. razreda s učiteljicom Martinom Cindrić posvetili su njegovom djelu “Vlak u snijegu“. Nakon pročitanog djela, proveli su razne aktivnosti kojima su usvajali ishode predmeta. Gledali su film, uspoređivali ga s knjigom, učili o kulturi, povezivali s prošlošću o kojoj upravo uče na satu prirode i društva. Na satu glazbene kulture su pjevali poznate pjesme, Himnu zadrugara i Dobro jutro. Uživali su u raznim digitalnim igrama kroz koje su razvijali digitalne vještine. Slagali su puzzle, igrali bingo, igru asocijacija. Radnju romana prezentirali su kroz „explosion book“. Na taj su način vježbali pripovijedanje te razvijali govorne vještine. Ukrasili su i pano svojim uradcima vlaka. Prikazali su ga tonskom modulacijom. Kao „šećer na kraju“ igrali su igru ESCAPE ROOM. Ključ zaključane učionice nalazio se u kutiji koju može otključati samo određena četveroznamenkasta šifra.
Kako je tekla ova potraga za ključem? Učenici su u skupinama otkrivali tragove koje su morali odgonetnuti kako bi došli do konačnog rješenja. Pri tome je trebalo paziti na glasnoću pri radu kako ostali učenici ne bi saznali lokacije tragova. Nakon pronalaska prvog traga, učenici su čitali zadatak koji ih je vodio do prve znamenke šifre i novog traga. Bilo je tu raznih zadataka, matematičkih, šifriranih slova, nevidljivih tragova...
Ova je potraga izazvala veliko oduševljenje lektirom, a nadamo se da će biti i poticaj za daljnje čitanje.