« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Ovih se dana u našoj školi često čuju riječi zaštita, internet, nenasilje, privatnost…
Budući da je 8. 2. Dan sigurnijeg interneta, naši su učenici 3., 4. i 5. razreda sa svojim učiteljicama, Martinom Cindrić i Sanjom Mioč, te razrednikom Krunoslavom Štefanekom nekoliko sati posvetili temi sigurnosti na internetu.
Kako učenici 3. razreda sudjeluju u raznim eTwinning projektima te često koriste internet u radu, prisjetili su se svih pravila i načina zaštite. Učenici su čitali bajku Tri praščića u digitalnom svijetu (https://www.dansigurnijeginterneta.org/.../materijali-i.../), kroz razgovor, prezentacije, video uratke podsjetili su se raznih pravila o sigurnosti. Igrali su i edukativne igre https://ucitelji.hr/dabrica-darka-otkriva-kako-ostaviti.../ te kroz igru ponavljali i učili.Također su se prijavili na nagradni natječaj "Zajedno za bolji internet". Osmislili su i proveli radionicu na temu Zaštitimo privatnost na internetu. Posebnu pažnju su posvetili dijeljenju fotografija (sharenting). Kvizom u alatu Kahootu provjerili su što su i koliko naučili. Snimili su kratki video s porukama o zaštiti https://www.youtube.com/watch?v=ydmPCkblUc0. Za kraj su proveli samovrednovanje kojim su uvidjeli što mogu poboljšati kako bi bili sigurniji pri korištenju medija.
Učenici 4. razreda su na satu hrvatskog jezika obradili "Pjesma računalu", a na satu razrednika su razgovarali o pravilima ponašanja na internetu, o istraživanju internetskih stranica, kao i o otkrivanju novih informacija uz pomoć i nadzor svojih roditelja. Također su utvrdili i razgovarali kako je potreban neprestani oprez i ne otkrivanje svojih podataka.Zaigrali su i društvenu igru o internetu i pogledali program prevencije elektroničkog nasilja – Upoznajmo i prepoznajmo e-nasilje
Učenici 5. razreda su se na satu razrednika upoznali s mogućim opasnostima koje dolaze iz virtualnog svijeta. Razgovarali su o svim lošim stranama interneta, pogledali su video snimke MUP –a („Reci NE!“ i „Nemoj postati lovina“) i raspravili o posljedicama na život osoba viđenim u filmu, i na kraju dobili savjete kako se dobro zaštititi u online svijetu te na što treba obraćati pozornost kada sudjeluju u kreiranju i dijeljenju sadržaja.