preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
PROTOKOL

     PROTOKOL O SIGURNOSNIM MJERAMA OŠ MOLVE

 

DAN ŠKOLE

Pogledajte pregled školske godine prikazan na svečanoj sjednici za Dan škole!

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2014.

Ukupno: 202400
Ovaj mjesec: 352
Ovaj tjedan: 199
Danas: 39
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
POSJET PREDŠKOLACA
Autor: Ivan Jaković, 19. 3. 2018.

U utorak, 13. ožujka, predškolska skupina iz vrtića „Pčelica“ s tetama je posjetila našu školu kako bi se upoznali s budućom učiteljicom Željkicom Čerepinko, družili se s četvrtašima,  te  upoznali  prostor kojeg će od jeseni dijeliti s učenicima naše škole.


Predškolce su dočekali četvrtaši u  učionici 1. razreda gdje su se svi zajedno sjedeći u krugu i dodavajući kocku upoznali.

Učenici četvrtog razreda čitali su im slikovnicu Stanari u slonu što se predškolcima veoma svidjelo te su zainteresirano pratili. Nakon kratkog razgovora o priči krenulo je ukrašavanje izrezanih slonića raznim oblicima od kolaža.

Međusobnim pomaganjem četvrtaša i predškolaca nastali su neobični slonići koje su predškolci ponijeli sa sobom. Druženje je brzo prošlo, a predškolcima će upoznavši se sa svojom učiteljicom i učionicom biti lakše na jesen krenuti u prvi razred.



Izvor: Učiteljica 4. razreda Željkica Čerepinko


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju