
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Princeze, vile, jednorozi, heroji, kauboji, indijanci i razni drugi likovi prošetali su se školom u utorak, 5. ožujka, kako bi obilježili Dan maškara. U maškaradi su sudjelovali učenici nižih razreda koji su kroz nastavne sadržaje iz hrvatskog jezika, likovne i glazbene kulture te tjelesnog odgoja obilježili ovaj veseli dan. Osim toga, svi su učenici počašćeni krafnama, što je i red na takav dan.
I dok su nastavu prva tri školska sata imali svatko u svojoj učionici, sat TZK-a imali su svi zajedno u školskoj dvorani. Kreativne i interesantne aktivnosti za njih su osmislile pripravnice Ana Kos, Ivana Ciganek i Lidija Tuba, a učenici su se potrudili biti što uspješniji u svakoj aktivnosti. Učenicima su pripremile tri različite igre, a svaku je igru vodila jedna pripravnica s cikličkom rotacijom kako bi svi učenici prošli kroz sve igre.
.jpg)
U prvoj igri se grupa učenika podijelila u četiri skupine, svaka s pripadajućim brojem, i na voditeljičin znak su morali pronaći svoj broj na nekoj od strunjača.
.jpg)
.jpg)
Druga igra je bila dvoranska verzija križić-kružić igre, igre u kojoj brzina, spretnost i brzo razmišljanje dovode do pobjede.
.jpg)
.jpg)
Treća igra je od učenika također tražila puno spretnosti jer su se morali provlačiti kroz obruč. Grupa učenika se podijelila u dvije skupine i formirala krug držeći se za ruke. Na voditeljičin znak su obruč morali provući kroz krug bez da puste ruke. Dozu napetosti je donosio natjecateljski duh između dviju skupina.
.jpg)
Kraj druženju u dvorani je posvećen zajedništvu i prijateljstvu, tako da su svi zajedno otplesali ples pod maskama i time zaokružili obilježavanje.![]()