« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Tijekom dva sata razrednika u studenom učenici petog razreda Osnovne škole Molve sudjelovali su u dvije pedagoške radionice.
Prva radionica nosila je naziv „Tolerancija i suradnja“ gdje su učenici osvještavali kako među ljudima postoje različitosti koje treba poštivati, provodili vježbe u kojima su uvidjeli posljedice etiketiranja te raspravljali o stereotipima koji se odnose na dječake, a koji na djevojčice.
U drugoj radionici naziva „Učenje ne mora biti mučenje“ učenici su se upoznali s jednom vrstom mnemotehnike i raspravljali o preduvjetima koji trebaju biti zadovoljeni kod učenika i u njegovoj okolini kako bi učenje bilo učinkovito. Vrlo lako su se uživjeli u ulogu psihologa iznoseći savjete. Učenicima se radionički oblik rada jako sviđa i vrlo rado sudjeluju u raspravama i pripremljenim aktivnostima.