« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U trećem razredu matične škole učenici su tijekom pedagoške radionice pokušali "staviti se u tuđe cipele". U prvoj aktivnosti osvještavali su trenutnu situaciju u razredu i razgovarali o tome je li netko u posljednje vrijeme u razredu osjećao tugu, ljutnju, bol.
Na post-it papiriće napisali su ponašanja koja su dovela do toga da se netko u tom razredu ne osjeća dobro, a potom davali ideje kakva bi ponašanja njihov razred učinila boljim mjestom za učenje i druženje. U drugoj su aktivnosti pisali kakav bi osjećaj u njima izazvala zadana situacija (npr. ruganje, dobivanje nagrade na natjecanju, nazivanje pogrdnim imenom, pružanje pomoći, strah, ignoriranje i sl.). Posebno ih se dojmila treća aktivnost o dječaku Petru koji je tijekom dana doživljavao različite situacije koje su ga mogle povrijediti. Učenici su takve situacije u priči signalizirali palcem prema dolje i trganjem komada papirnatog srca. Cilj radionice bio je potaknuti razvoj empatije, senzibilizirati učenike na učinke ismijavanja, isključivanja iz društva te raditi na prepoznavanju vlastitih osjećaja i osjećaja drugih.