« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U prvom razredu nastavljamo se baviti sukobima i načinima kako riješiti sukob misleći na potrebe i osjećaje svih uključenih. U drugoj radionici takve tematike učenici su imali zadatak isprobati svoje suradničke sposobnosti i tako testirati vlastite granice koje pokazuju u odnosima s vršnjacima. Učenici, podijeljeni u parove, dobili su jedan papir i jedan flomaster. Morali su se dogovoriti što će nacrtati, a potom u tišini, bez daljnje verbalne komunikacije dogovor prenijeti na papir.
Pritom je zanimljivo promatrati tko u paru preuzima inicijativu, tko prihvaća i tuđe ideje ili ustraje samo na svojima, koje se metode dogovaranja upotrebljavaju kad se ne mogu izraziti riječima. Nakon crtanja učenici su analizirali svoja ponašanja tijekom crtanja u paru. U drugoj aktivnosti imali su zadatak dovršiti strip koji je započeo sukobom dvojice dječaka oko lopte. U sljedećim sličicama crtali su kulminaciju i rješenje sukoba upotrebljavajući metode rješavanja sukoba o kojima su učili na prethodnoj radionici. Učenici su tako razmatrali prihvatljiva i neprihvatljiva ponašanja, razlikovali poželjne od nepoželjnih oblika verbalne i neverbalne komunikacije u razredu, školi, analizirali najčešće oblike nesporazuma ili sukoba u razredu i školi te objašnjavali načine nenasilnog rješavanja sukoba.