« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dan zdravlja obilježava se 7. travnja, no kako smo tada još bili na praznicima, obilježili smo ga čim smo se vratili s proljetnog odmora.
Učenici 1. i 2. razreda učili su o zdravoj prehrani, izabrali su namirnice koje bi odabrali za pet obroka tokom dana, govorili o održavanju osobne higijene i važnosti bavljenja sportom i kretanja na svježem zraku.
Učenici 3. i 4. razreda su se najprije kroz prezentacije, slike i piramide zdrave prehrane prisjetili kako očuvati zdravlje (tjelovježba, boravak na svježem zraku, osobna higijena, higijena odjeće i obuće, liječničke kontrole, zdrava i raznovrsna prehrana) te koje su najčešće dječje zarazne bolesti. Ove godine smo nažalost jako dobro upoznali neke od njih, a naša Lana upravo boluje od vodenih kozica.
Nakon toga smo se igrali, ali u igri je trebalo za svaki pomak pijuna dobro razmisliti o zdravlju (je li neka namirnica zdrava, kako se zove, koliko često ju jedemo) ili pogoditi rješenje zagonetke (krpelj, jaje, lijek, jabuka i slično). Sve to smo još jednom utvrdili kroz rješavanje križaljke osmosmjerke u kojoj su se krile mnoge zdrave namirnice.