Odluka o radu OŠ Matije Vlačića Labin na daljinu
Autor: Administrator , 20. 3. 2020.
Osnovna škola Matije Vlačića Labin 52220 L A B I N - Zelenice 4 Tel.: 052 855-488 ; ravnatelj 854-328 e.mail : ured@os-mvlacica-labin.skole.hr Klasa: 602-01/20-01/19 Urbroj: 2144-15-01-20-1 Labin, 20.03.2020. godine Temeljem članka 125. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11,16/12, 86/12, 94/13, 136/14 - RUSRH, 152/14, 7/17, 68/18 i 98/19), članka 7. Zakona o radu (Narodne novine broj 93/14, 127/17 i 98/19), te članka 119. Statuta Osnovne škole Matije Vlačića Labin, a sukladno Odluci o izmjeni Odluke o obustavi izvođenja nastave u visokim učilištima, srednjim i osnovnim školama te redovnog rada ustanova predškolskog odgoja i obrazovanja i uspostavi nastave na daljinu Vlade Republike Hrvatske od 18.03.2020. godine, zbog proglašenja epidemije bolesti COVID-19 i potpisanih izjava zaposlenika o uvjetima za rad od kuće ravnatelj Škole Edi Juričić, prof. donosi O D L U K U o organizaciji rada i rasporedu radnog vremena
I.
U cilju spriječavanja širenja koronavirusa u Osnovnoj školi Matije Vlačića Labin (u daljnjem tekstu: Škola), donosi se odluka da će u razdoblju od 20. ožujka 2020. godine pa do opoziva ove Odluke učitelji, stručni suradnici i ostali zaposlenici raditi od kuće u skladu s donesenim Planom preventivnih mjera Škole kao i tehničkim mogućnostima.
II.
U Školi će se obavljati samo nužni i neodgodivi poslovi.
Ravnatelj Škole utvrditi će nužne i neodgodive poslove i broj zaposlenika potrebnih za njihovo obavljanje (u daljnjem tekstu: nužno osoblje).
Prilikom utvrđivanja liste nužnog osoblja vodit će se kriterijima nužnosti i kriterijima rizičnosti pod uvjetom da se uz primjenu tih kriterija može osigurati rad i uredno obavljanje poslova iz stavka 1. ovog članka.
III.
Škola će u slučaju potrebe organizirati dvije skupine nužnog osoblja (skupina A i skupina B) koje će neovisno jedna o drugoj osigurati kontinuirano obavljanje poslova.
Skupine A i B nužnog osoblja izmjenjivat će se svaka dva tjedna, a radni prostor će se između dvije smjene dezinficirati.
IV.
Rad učitelja i stručnih suradnika radi provođenja nastave na daljinu odvija se u običajnom opsegu radnog vremena.
Učitelji neće obavljati posao na radnom mjestu ukoliko imaju uvjete za rad od kuće i o tome potpišu izjavu, te se obvežu da će osigurati kontakte i način komunikacije (virtualna učionica, telefon, e-mail) te svaki dan biti dostupni barem određeno vrijeme u virtualnoj školskoj zbornici; obvezno održavati nastavu na daljinu u uobičajenom opsegu radnog vremena; obvezno pripremati sadržaje, održavati komunikaciju s učenicima, roditeljima, školom i Ministarstvom znanosti i obrazovanja te davati povratne informacije učenicima i roditeljima; sudjelovati u drugim aktivnostima prema uputi ravnatelja i MZO-a.
Stručni suradnici (psiholozi i pedagog) neće obavljati posao na radnom mjestu ukoliko imaju uvjete za rad od kuće i o tome potpišu izjavu, te se obvežu da će savjetovati učitelje i učenike vezano uz razrednu dinamiku u online okruženju; predlagati rješenja i upute o pristojnom ponašanju u online okruženju; reagirati na neprihvatljive oblike ponašanja; davati potporu u kriznim situacijama; pomoći u kreiranju sadržaja za učenike s teškoćama; sudjelovati u drugim aktivnostima prema uputi ravnatelja i MZO-a.
Stručni suradnik - knjižničar neće obavljati posao na radnom mjestu ukoliko imaju uvjete za rad od kuće i o tome potpiše izjavu, te se obveže da će biti na raspolaganju vezano uz pretraživanje izvora i knjiga te s učenicima i nastavnicima komunicirati na redovitoj osnovi; biti uključen u virtualne zbornice i prema potrebi u virtualni razrede; pomagati učiteljima u kreiranju sadržaja i upotrebi materijala, uz reguliranje autorskih prava; sudjelovati u drugim aktivnostima prema uputi ravnatelja i MZO-a.
U slučaju potrebe organizacije prihvata učenika od prvog do četvrtog razreda ravnatelj ima pravo pozvati na rad potrebne učitelje.
V.
Ravnatelj škole, administrativno osoblje - tajnik školske ustanove i voditelj računovodstva obavljati će rad od kuće u skladu s tehničkim mogućnostima u uobičajenom opsegu radnog vremena sukladno potpisanoj izjavi.
Povremeno su, sukladno dogovoru s ravnateljem škole, dužni obavljati poslove nužne za redovito poslovanje na radnom mjestu u školi ukoliko ih nije moguće odraditi od kuće.
Tehničko osoblje (domar, kuhari i spremačice) obavljati će nužne i neodgodive poslove kontinuirano sukladno uputama i rasporedu rada i radnog vremena kojeg će dobiti od ravnatelja škole.
VI.
Za vrijeme trajanja epidemije Škola neće neposredno raditi sa strankama, te će na svojim mrežnim stranicama objaviti upute strankama za obraćanje tijelima elektroničkim putem i/ili putem telefona.
VII.
Zaposlenici koji neće obavljati posao na radnom mjestu kao nužno osoblje obvezni su rad obavljati kod kuće radnim danom u propisano radno vrijeme na način i pod uvjetima koje utvrđuje ravnatelj.
VIII.
Radnici potpisuju izjavu da imaju uvjete za rad od kuće sukladno Uputi Ministarstva znanosti i obrazovanja od 19.03.2020. godine, Klasa: 602-01/20-01/00178, Urbroj: 533-01-20-0002, a koje su sastavni dio ove Odluke.
IX
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i primjenjuje se do opoziva.
Objavljuje se na oglasnoj ploči i mrežnim stranicama Škole te sa njom moraju biti upoznati svi zaposlenici Škole.
Ravnatelj škole:
Edi Juričić, prof.