Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju u šk.god. 2022./23.
Autor: Administrator , 9. 8. 2022.
Klasa: 112-01/22-03/8
Urbroj: 2144-15-01-22-1
Labin, 09. kolovoza 2022. godine
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
U sklopu projekta „Ravnomjerna socijalna i obrazovna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju II (RAST II)“ koji se provodi u okviru instrumenta „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza V.““ temeljem poziva UP.03.2.1.07. Europskog socijalnog fonda u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.
Osnovna škola Matije Vlačića Labin kao partner u projektu raspisuje
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
Radno mjesto: POMOĆNIK/CA U NASTAVI
Broj traženih osoba: 5
- Mjesto rada: Labin
R.br. |
Naziv škole i sjedište |
Razred 2022/2023 |
Traži se uključivanje: |
Broj sati tjedno |
1.
|
Osnovna škola „Matije Vlačića“ Labin, Zelenice 4, 52220 Labin |
2. r |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
20 |
2. |
Osnovna škola „Matije Vlačića“ Labin, Zelenice 4, 52220 Labin |
5. r. |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
3. |
Osnovna škola „Matije Vlačića“ Labin, Zelenice 4, 52220 Labin |
6. r. |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
27 |
4. |
Osnovna škola „Matije Vlačića“ Labin, Zelenice 4, 52220 Labin |
6. r. |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
29 |
5. |
Osnovna škola „Matije Vlačića“ Labin, Zelenice 4, 52220 Labin |
7. r. |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
27 |
- Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme za školsku godinu 2022/2023.
UVJETI:
- Pomoćnik u nastavi mora biti osoba koja ima minimalno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,
- Protiv te osobe nije pokrenut kazneni postupak.
- Dodatno uz prethodno navedene uvjete, stručni komunikacijski posrednik još mora imati završenu edukaciju te stečene kompetencije za taj posao, te je obvezan prilikom selekcije isto i dokazati poslodavcu.
OPIS POSLOVA:
Osnovna je zadaća pomoćnika u nastavi pružati neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, potporu u svakidašnjim nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima. Poslovi pomoćnika u nastavi su: pomoć u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, pomoć u kretanju, pomoć pri uzimanju hrane i pića, pomoć u obavljanju higijenskih potreba, pomoć u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima te vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.
S kandidatom/kandidatkinjom izabranom za pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju sklopit će se pisani ugovor o radu u trajanju od rujna 2022. godine do lipnja 2023. godine kojim će se definirati međusobna prava i obveze.
U prijavi na poziv kandidat/kandidatkinja treba navesti osobne podatke (ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i mobitela) te sve tražene priloge.
Uz prijavu kandidat/kandidatkinja dužni su priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili preslici:
- dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku osobne iskaznice ili domovnice),
- životopis,
- rodni list,
- uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci,
- elektronički ispis radno – pravnog statusa sa HZMO - a,
- potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta i priložiti sve dokaze o priznatom statusu. Navedeni kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.
Slijedom navedenoga:
- kandidat/kinja koji se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: branitelji-popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: branitelji-popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti.
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije sklapanja pisanog ugovora kandidat/kandidatkinja će priložiti izvornik.
Svi kandidati u predmetnom natječaju podnošenjem prijave daju svoju suglasnost (privolu) Osnovnoj školi Matije Vlačića Labin da u njoj navedene osobne podatke prikuplja i obrađuje u svrhu potrebe provedbe natječaja sukladno propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka, te da ih može objaviti na oglasnim pločama i web stranicama škole.
Rok za podnošenje prijava na javni natječaj je zaključno s 17. kolovoza 2022. godine.
Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se isključivo preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu Škole.
Prijavu je potrebno poslati s naznakom „Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju“.
Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju te koja je vlastoručno potpisana.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.
Natjecati se mogu i kandidati/kandidatkinje koji nemaju završen program edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati uz uvjet da isti završe prije početka rada. Svi izabrani kandidati obvezni su savladati program edukacije pomoćnika prije početka rada.
Edukaciju će organizirati Grad Labin u prostorijama Pučkog otvorenog učilišta u Labinu prije početka nastave.
Kandidati koji su već završili program edukacije za poslove PUN/SKP trebaju dostaviti potvrdu kojom to dokazuju, te nisu obavezni pohađati edukaciju.
Zainteresirani za zaposlenje u više škola dostavljaju sve dokumente u sve škole, a u prijavi trebaju navesti škole po redoslijedu interesa.
Radni odnos sa školom će se zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka koje provodi odabrana škola.
Ravnatelj škole:
Edi Juričić, prof.